וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לטרייד? לוזון ושחר ייפגשו לדון בעתיד מאור לוי

מכבי פתח תקוה תדון באפשרויות השונות ברכישת הקשר, כולל מעבר של טוקלומטי למכבי חיפה. המטרה של דן רומן: שלושה זרים חדשים

חגיגות הזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה/רענן ברנובסקי

מכבי פתח תקוה הצליחה להגיב בתוך יממה על עזיבתו של רן קוז'וך והחתימה אתמול (שני) את דן רומן כמאמנה החדש. רומן היה קרוב מאוד למשרת מאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, אולם מרגע הגעת הפנייה מאבי לוזון, הבין רומן שמדובר בהזדמנות וכאמור השיב בחיוב להצעה.

רומן בצוותא עם אנשי המועדון, יצטרך להכין את בניית הסגל כבר בשבועות הקרובים שכן פתח תקוה תתחיל את העונה ב-15.7 במשחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב, ו-10 ימים לאחר מכן, ב-25.7, יערך המשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

בכל הנוגע לסגל השחקנים, אחת המטרות המרכזיות של המלאבסים היא השארתו של מאור לוי, שחוזר כעת באופן אוטומטי למכבי חיפה, שם הוא מחזיק בחוזה לעוד עונה אחת. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הירוקים קיבלו החלטה עקרונית שלא לכלול את הקשר בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה ועוד השבוע צפויה להתקיים פגישה בין אבי לוזון ויעקב שחר, כדי לדון בעסקה שבה יימכר מאור לוי לפתח תקוה.

קיימת אפשרות שהעסקה תתבצע במסגרת טרייד בו עידן טוקלומטי יעשה את הדרך לחיפה ושחקנים נוספים או סכום כסף יועברו לפתח תקוה.

מאור לוי שחקן מכבי פתח תקוה חוגג שער, מאחוריו עידן טוקלומטי. דני מרון
אחד על חשבון השני? מאור לוי ועידן טוקלומטי/דני מרון

אופציה נוספת שעלתה על הפרק היא מכירתו של מאור לוי למכבי פתח תקוה בעסקה שתכלול סעיף חלוקת רווחים במידה שהקשר יועבר לחו"ל, וסעיף נוסף בעסקה המסתמנת מדבר גם על חלוקת רווחים אם עידן טוקלומטי יימכר בקיץ הקרוב לחו"ל - בין אם כרטיסו יימכר למכבי חיפה או יישאר ברשות מכבי פתח תקוה.

בנוסף לעסקת מאור לוי, בפתח תקוה כבר החלו בחיפוש אחר שלושה זרים חדשים, כאשר מהסגל הנוכחי יישארו בוודאות לוקה שטור ואנדראס קארו, שהאופציה עליהם מומשה. מי שעתידו עדיין לא ברור הוא סאליו גינדו ולגביו יצטרכו לקבל החלטה בקרוב.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
גביע המדינה של מכבי פתח תקוה על קברו של  נחמן מנדל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"גם נחמן מנדל זכה בגביע"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ועוד במכבי פתח תקוה, הבוקר אבי לוזון הגיע עם גביע המדינה לקברו של נחמן מנדל, היו"ר המיתולוגי של המועדון. "נתתי לגדול מכולם את הכבוד שמגיע לו והבאתי אליו את הגביע. גם הוא זכה בו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully