וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדר לא שיחק, ווילבקין קלע 4. פנר עלתה לגמר בטורקיה

פנרבחצ'ה ניצחה את סדרת חצי הגמר בתוצאה 0:3 אחרי 77:86 על בשיקטאש. הקבוצה של שאראס חוזרת למעמד הגמר לאחר שנה של היעדרות. בספרד, מלאגה כפתה משחק חמישי ומכריע מול מורסיה בחצי הגמר

תקציר: בשיקטאש - פנרבחצ'ה 77:86/ספורט1

בטורקיה, פנרבחצ'ה ניצחה את בשיקטאש הערב (שני) 77:86, ניצחון שחתם סוויפ 0:3 בסדרת חצי הגמר. פנר, שחזרה העונה לפיינל פור היורוליג אחרי 4 עונות היעדרות, עלתה גם לגמר הפלייאוף הטורקי אחרי שנה של היעדרות מהמעמד.

נייג'ל הייס דייוויס הוביל את קלעי פנר עם 21 נקודות. ניק קלאתיס לא היה רחוק מטריפל-דאבל עם 14 נקודות, 9 אסיסיטים ו-7 ריבאונדים. בבשיקטאש בלט מרקו סימונוביץ' עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין שיחק 13 דקות בלבד בהן קלע 4 נקודות. ים מדר לא נכלל בסגל של שאראס.

פנרבחצ'ה, שכבר פיגרה בשמונה ברבע האחרון במשחק מול בשיקטאש, השכילה לחזור ולנצח עם נקודות של הייס דייוויס וקלאתיס, ותפגוש בגמר הליגה הטורקית את אנאדולו אפס, שעברה גם היא בסוויפ את חצי הגמר נגד קרשיאקה.

ים מדר במדי פנרבחצ'ה. Inaki Esnaola, GettyImages
לא קיבל דקות גם הערב. ים מדר/GettyImages, Inaki Esnaola

בספרד, מלאגה השוותה את סדרת חצי הגמר מול מורסיה ל-2:2, אחרי ניצחון 79:88 בחוץ. מלאגה, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון, כבר נקלעה לפיגור 2:0 בסדרה, אבל ניצחה את שני המשחקים במורסיה ותארח את המשחק החמישי והמכריע.

בגמר הפלייאוף כבר מחכה, למי מהן שתעלה, ריאל מדריד שגברה אמש על ברצלונה 92:95 והשלימה ניצחון חלק 0:3 על היריבה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully