וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעדיף את לוקה וקיירי בהתקפה על פני ג'ורדן ופיפן"

סטן ואן גנדי דבק בעמדתו שמדובר בקו האחורי ההתקפי הטוב אי פעם. קיד דרוך, וגם: כך נמנע טרייד בין אירווינג ופורזינגיס

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

גמר ה-NBA ייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי, כשבוסטון ודאלאס ממשיכות ללמוד זו את זו לקראת רגע האמת. בעוד הסלטיקס הגיעו למעמד השיא של הליגה בדיוק כפי שכולם ציפו בתחילת הפלייאוף, המאבריקס הפתיעו ליגה שלמה: לא מעט פרשנים חשבו שיודחו כבר בסיבוב הראשון מול לוס אנג'לס קליפרס, מעטים נתנו להם סיכוי בשני מול אוקלהומה סיטי, וגם בגמר המערב לא מעט אנשי מקצוע חשבו שמינסוטה תהיה גדולה עליהם.

"אנחנו אוהבים את עמדת האנדרדוג", הודה המאמן ג'ייסון קיד. "בוסטון כבר היתה פה. זה מגניב לראות חבורת שחקנים נוצרת יחד בזמן כל כך קצר ומאמינה בעצמה".

עם כל הכבוד להיותה אנדרדוגית, דאלאס מחזיקה במה שסטן ואן גנדי כבר הגדיר כ"קו האחורי ההתקפי הטוב אי פעם". מאמן העבר ספג ביקורות על כך, אך בכתבה שפורסמה ב"רינגר" הגן על הדעה שלו: "מעולם לא ראיתי קו אחורי כזה, אתה יכול לתת את הכדור ללוקה דונצ'יץ' או לקיירי אירווינג והם ייצרו, לעצמם או לחברים שלהם לקבוצה. סטפן קרי וקליי תומפסון היו מדהימים, אבל אי אפשר היה לתת לקליי את הכדור ולבקש ממנו ליצור".

ואכן, בכתבה המדוברת בדקו ומצאו כי לוקה וקיירי קולעים העונה 59.5 נקודות למשחק - מקום שני בכל הזמנים, כשלפניהם רק ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן של יוסטון ב-2019/20 (61.5). אם לוקחים בחשבון גם אסיסטים, הרי שדונצ'יץ' ואירווינג אחראיים על 95.3 נקודות לערב, וגם כאן הם שניים לצמד של הרוקטס (97.4).

"גם אם היית רוצה להגדיר אותם כקו אחורי, אני לוקח את לוקה וקיירי על חשבון ג'ורדן ופיפן בהתקפה", התעקש ואן גנדי. "סקוטי פשוט לא היה טוב כמוהם בהתקפה, וג'ורדן, עד כמה שהוא היה גדול, לא היה פליימייקר כמו לוקה. זה אפילו לא קרוב".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

הגמר הזה יפגיש את אירווינג מול קבוצתו לשעבר, וגם את קריסטאפס פורזינגיס עם קבוצתו לשעבר. לפי "יאהו", השניים כמעט עברו בטרייד זה תמורת זה ב-2019: "הניקס ניהלו שיחות ושקלו להחליף את פורזינגיס באירווינג, לפני שדאלאס נכנסה לתמונה והשיגה את קריסטאפס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully