וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מוכנה למכור את קומאן כעת, צ'לסי על סף החתמה

עודכן לאחרונה: 4.6.2024 / 21:35

הבווארים מנסים להיפטר מחוזה העתק של שחקן הכנף הצרפתי, אדראביויו השלים את הבדיקות אצל הבלוז. היירו קיבל תפקיד בקבוצה של רונאלדו, קאסמירו הפך לבעלים

תקציר: נבחרת גרמניה - נבחרת אוקראינה 0:0/ספורט1

העברות

* פרננדו היירו מונה למנהל המקצועי של אל נאסר הסעודית, בה מככב כריסטיאנו רונאלדו. קפטן ריאל מדריד ונבחרת ספרד בעבר, היה מועמד גם לתפקיד מקצועי בנבחרת ישראל לפני כשמונה שנים.

* קאסמירו, קשרה הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד, הפך לאחד הבעלים של קבוצת מראבייה מהליגה השלישית בספרד.

* אלופת רומניה סטיאווה בוקרשט רכשה ב-300 אלף יורו את החלוץ בן ה-28 דניאל פופה מאוניברסיטטאה קלוז'.

שמועות

* באיירן מינכן מוכנה למכור את קינגסלי קומאן כבר בקיץ הנוכחי, כך מדווח פלוריאן פלטנברג. לצרפתי יש חוזה עד 2027 עם שכר של 15 מיליון יורו לעונה - אחד המשתכרים הבכירים במועדון - והבווארים ישמחו להיפרד ממנו.

* ב"ספורט" בטוחים: היעד מספר 1 של פפ גווארדיולה הקיץ עבור מנצ'סטר סיטי הוא יוזואה קימיש, שחקנה של באיירן מינכן.

* טוסין אדראביויו השלים את הבדיקות הרפואיות בצ'לסי ויחתום על חוזה ארוך טווח. הבלם בן ה-26 מגיע בהעברה חופשית מפולהאם.

* רודריגו מוניז הפך לאחד החלוצים הלוהטים בפרמיירליג בעונה החולפת במדי פולהאם, כשכבש 10 שערים מחודש פברואר. בברזיל טוענים ששחקן הקוטג'רס מבוקש בטוטנהאם וצ'לסי.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס קיבלה החלטה לא להאריך את חוזהו של פדריקו קייזה. רומא ונאפולי ינסו לצרף את שחקן הכנף שנחוש להישאר בארץ המגף.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים על סיכום בין יובנטוס לקשר הברזילאי דוגלאס לואיז. כעת צריכה הגברת הזקנה להשלים את המשא ומתן עם אסטון וילה.

* אנטוניו קונטה, שאמור לחתום מחר רשמית כמאמנה החדש של נאפולי, מעוניין להביא לקבוצה את פייר-אמיל הויביירג, הקשר הדני של טוטנהאם.

* לפי "רקורד" הפורטוגלי, בנפיקה דחתה הצעה בסך 51 מיליון ליש"ט מצד מנצ'סטר יונייטד על הכישרון העולה ז'ואאו נבס. היא מצפה לקבל לפחות 85 מיליון ליש"ט, כאשר סעיף השחרור עומד על 102 מיליון.

* ארנה סלוט קיווה אולי לצרף לליברפול את שחקנו לשעבר מפיינורד, סנטיאגו חימנס, אך על פי דיווח ממקסיקו, החלוץ יעדיף מעבר לטוטנהאם שמחזרת אחריו כבר תקופה, על פני המייטי רדס. המקסיקני בן ה-23 צפוי לעלות 38 מיליון ליש"ט.

* האם באיירן מינכן תבצע מחטף? יאן מאטסן, המגן שהושאל מצ'לסי לבורוסיה דורטמונד וכיכב בחצי העונה האחרונה במדי הצהובים שחורים, מעורר עניין גם אצל הבווארים. יש לו סעיף שחרור בסך 35 מיליון יורו, שדורטמונד בשלב זה מסרבת לשלם ומנסה להוריד את צ'לסי במחיר.

* ב"טוטו ספורט" מעלים את האפשרות שאינטר תנסה לצרף בחינם את ממפיס דפאי. החלוץ ההולנדי סיים את חוזהו באתלטיקו מדריד, ויוכל להצטרף לאלופת איטליה בהעברה חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ממפיס דפאי אתלטיקו מדריד. רויטרס
אחרי שניצח אותה העונה בליגת האלופות, יעבור לאינטר? ממפיס דפאי/רויטרס

* דיווח של ה"קופה" טוען שניוקאסל הציעה לולנסיה 41 מיליון יורו עבור השוער שלה - גיורגי ממרדשווילי. במקביל המגפייז מתקרבים להשלמת צירופו של לויד קלי, המגן שסיים חוזה בבורנמות'.

* אלכסנדר לקאזט בדרך לליגה סעודית. מקורות רבים באירופה טוענים שהחלוץ הצרפתי יעזוב את ליון ויצטרף לאל קדיסייה שעלתה לליגה הסעודית הבכירה.

* באנגליה מיישרים קו: רוס בארקלי ישוב לקדנציה נוספת באסטון וילה. הקשר שחווה עונה טובה בלוטון, שירדה לצ'מפיונשיפ, יחזור למועדון מברמינגהאם תמורת כ-5 מיליון ליש"ט.

* הכתבים הבכירים בגרמניה מכחישים את מועמדותם של ג'ק גריליש וברונו פרננדש לבאיירן מינכן. השניים צפויים להמשיך במנצ'סטר סיטי ובמנצ'סטר יונייטד בהתאמה.

* מילאן לא מוכנה לוותר לבורוסיה דורטמונד על סרו גיראסי ועל פי הדיווחים תגיש הצעה משופרת לשטוטגרט עבור החלוץ.

* צ'לסי מגלה עניין בבנימין ששקו, חלוץ לייפציג שהוזכר לא אחת כמועמד מוביל לארסנל. לפי הדיווח, הבלוז משוכנעים ביכולתם לגבור על התותחנים ולהנחית את החלוץ בן ה-21.

* סן דייגו FC, הקבוצה החדשה שתצטרף לליגת ה-MLS האמריקאית, צפויה להכריז על צירופו של הירווינג לוסאנו מפ.ס.וו איינדהובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully