וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' שבר שיא של פדרר: "לא יודע איך ניצחתי"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 22:12

הסרבי ציין את ניצחונו ה-370 בגרנד סלאם אחרי המותחן הגדול מול סרונדולו בשמינית הגמר, ושוב החמיא לקהל: "נתתם לי הרבה כוח"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

בלילה שבין יום שבת לראשון, ירד נובאק ג'וקוביץ' מהמשטח בשעה 3:07 בלילה, שעון פריז, אחרי חמש מערכות מפרכות מול לורנצו מוסטי. הערב (שני) הוא שוב נתקל במהמורות בלתי צפויות - אחרי פתיחה מבטיחה, נפצע בברכו בשמינית הגמר מול פרנסיסקו סרונדולו, ונכנס לבור גדול - פיגור 2:1 במערכות ו-4:2 במשחקון הרביעי. שם, הוכיח בפעם המי יודע כמה הטניסאי האגדי שאלופים פשוט אסור להספיד. ג'וקוביץ' חזר, כפה מערכה חמישית ומכרעת ושם, עם כמה נקודות יוצאות דופן, סגר עניין עם 1:6, 7:5, 6:3, 5:7, 3:6.

בכך, עשה האלוף המכהן היסטוריה - ולא בפעם הראשונה: היה זה ניצחונות ה-370 בגרנד סלאמים השונים - אחד יותר מרוג'ר פדרר, בדרך לשיא כל הזמנים. על הדרך, קבע גם את שיא כל הזמנים בהפעלות לשלב רבע הגמר בגרנד סלאם, עם 59. הוא כבר מחזיק כמובן בשיא התארים (24), הגמרים (36) וחצאי הגמר בגרנד סלאמים (48).

"כמו במשחק הקודם, גם הפעם עזרתם לי", פנה ג'וקוביץ' אל הקהל בסיום. "בפעם שעברה הייתי בפיגור 2:1 במערכה הרביעית ונתתם לי הרבה כוח, והיום זה שוב קרה. תודה רבה. שלוש או ארבע פעמים הייתי רחוק כמה נקודות מלהפסיד במשחק, אני לא בטוח איך הצלחתי לנצח. כל הכבוד ליריב שלי, מגיע לו מחמאות גדולות".

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
אופי של אלוף, ולא בפעם הראשונה. ג'וקוביץ'/רויטרס

"נובאק עשה כל שביכולתו כדי להקשות על עצמו את החיים", ניתחה שחקנית העבר אנאבל קרופט. "חייבים להעריך את הקשיחות שלו, בגלל זה הוא מספר 1 וזכה בכל כך הרבה תארים. היו לו כל כך, כל כך הרבה ניצחונות גדולים. את זה הערב יזכרו עוד זמן רב. זה היה מופע קסמים יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully