וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הביגוד הרשמי של המשלחת האולימפית בפריז 2024

3.6.2024 / 19:29

ההכנות למשחקים האולימפיים בעיצומן. גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי: "הספורטאיות והספורטאים יהיו גאים ללבוש את המדים כשה-ISR מופיע על גבם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

היום (שני), הוועד האולימפי בישראל בשיתוף פעולה עם REEBOK, השיקו את הביגוד האולימפי הרשמי למשחקים בפריז 2024. באירוע חגיגי אותו הנחה המדליסט האולימפי, ג'ודוקא העבר אורי ששון, בהשתתפות חברי המשלחת האולימפית של ישראל הושקו המדים החדשים. בין חברי המשלחת שהשתתפו - מדליסט העבר גל פרידמן יחד עם תום ראובני, ליהי רז, שחר שגיב. המדים החדשים יציגו את התרבות והרוח הייחודית של ישראל על הבמה העולמית.

ספורטאי המשלחת יהנו מקולקציית המדים הספורטיביים במשחקים האולימפיים בפריז בכפר האולימפי, בחלק מהמקרים גם בזירה עצמה וכולנו תקווה שעל דוכן המנצחים בזמן הענקת המדליות. חברת ריבוק הינה חלק משורה מכובדת של חברות מובילות במשק שבחרו בשיתוף פעולה מסחרי ערכי עם הוועד האולימפי בישראל ובחרו להתחבר לערכי המצויינות של הספורטאיות והספורטאים האולימפיים.

חשיפת התלבושת האולימפית 2024. ראובן קסטרו
חשיפת התלבושת האולימפית 2024/ראובן קסטרו
תום ראובני, גולש רוח. ראובן קסטרו
תום ראובני, גולש רוח/ראובן קסטרו
דריה גולובטי, שחיינית ישראלית. ראובן קסטרו
דריה גולובטי, שחיינית ישראלית/ראובן קסטרו
שחר שגיב, טריאתלט. ראובן קסטרו
שחר שגיב, טריאתלט/ראובן קסטרו
גדעון מוליוב עם יעל ארד. ראובן קסטרו
גדעון מוליוב עם יעל ארד/ראובן קסטרו
יו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון. ראובן קסטרו
יו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון/ראובן קסטרו

גילי לוסטיג מנכ''ל הוועד האולימפי בישראל: "אנו מודים ל-MGS על שיתוף פעולה פורה ועם מטרות זהות לאורך הרבה שנים. לקראת המשחקים האולימפיים פריז 2024, נעשתה עבודה רבה ותהליך יסודי עם נציגי הספורטאים והמאמנים לבחירת התלבושת הספורטיבית של חברת ריבוק ואנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. הספורטאיות והספורטאים יהיו גאים ללבוש אותה בתחרויות הקרובות בפריז, כשה-ISR מופיע על גבם, במיוחד בתקופה זו, כשהסמל מהווה עבורנו חשיבות ערכית יותר מאי פעם".

גדעון מוליוב בעלים ומנכ"ל של קבוצת MGS: "אני רוצה לאחל לכל הספורטאים בהצלחה. בגלל הסיטואציה שהמדינה שלנו נמצאת מהשביעי לאוקטובר, הספורטאים הפיקו מעצמם הרבה יותר מהיכולת הרגילה ואנחנו מחזיקים אצבעות ומאמינים בהצלחתם. מתפלל שלפני שתחזרו ולפני שתסעו לאולימפיאדה החטופים יחזרו בשלום".

יו"ר הוועד הפראלימפי, משה מוץ מטלון: "הנראות של שתי המשלחות זהה. זהו עיקרון בעל חשיבות רבה עבורנו, כי ספורט הוא ספורט, ללא כל קשר למגבלה זו או אחרת, כולנו מחוייבים לשיוויון מלא, ללא קשר למגבלה, למגדר או דת. במשלחת שלנו יש יהודים, דרוזי ומוסלמים, יש נכי צה"ל, נפגעי פעולות איבה, נפגעי תאונות ונכים מלידה, יש חילונים ויש דתיים וכולם מייצגים בגאווה את מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully