וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי על הביקורת לסקמאקה: "כדי שלא יהפוך למפונק"

מאמן אלופת אירופה נשאל במסיבת עיתונאים על הדברים שאמר על החלוץ: "לפעמים אתה חייב לומר משהו לילדים שלך. אמרתי עליו גם הרבה דברים טובים, הוא סקורר אדיר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי, מאמן נבחרת איטליה, ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות מחר מול טורקיה ונשאל בין היתר על יחסיו עם ג'אנלוקה סקמאקה, על מספר 10 הרצוי לנבחרת ועל הסיכויים של איטליה לשחזר את הזכייה מהיורו הקודם.

"זה קשה להחליט מי יהיו השלושה שלא יגיעו ליורו", אמר המאמן בקשר לסגל הרחב וכשנשאל על ה-11 הפותחים הצפויים בטורניר ענה: "יש משחק נוסף יום לאחר המשחק מול טורקיה, מול הנבחרת עד גיל 20. כמובן שאנחנו צריכים להתחיל להכניס כמה שחקנים לעניינים, כאלה שאני מאמין שיפתחו ביורו.

"פלגריני יכול להיות, אפילו בארלה, בגלל שיש לו לפעמים מהלכים שיכולים להפתיע את היריבה", שיתף מאמן האזורי כשנשאל על מספר 10 האפשרי ביורו, "בזמן שאחרים נתקלים בקיר הוא יודע לגרום לדברים לזוז ואז האיכות של הקבוצה חייבת לעשות הבדל. אנחנו רוצים להפוך לקבוצה אחת מאוחדת, שנושמת את אותו אוויר ומרגישה את אותם הרגשות".

ג'אנלוקה סקמאקה, שחקן אטאלנטה. GettyImages
"הפסיד במאבקים נגד רבים". סקמאקה אחרי הזכייה בליגה האירופית/GettyImages

על הביקורת שהפנה לסקאמקה: "אני לא מאשים את השחקנים שלי בכלום. לפעמים אתה חייב לומר דברים מסוימים לילדים שלך כדי שלא יהפכו למפונקים. אמרתי עליו הרבה דברים טובים, הוא סקורר אדיר, אבל אם אתה מסתכל בסטטיסטיקה, הוא הפסיד במאבקים נגד רבים. בכדורגל של ימינו, אתה לא יכול לשחק יותר בשיטה של חלוץ יחיד ועשרה שחקנים שרצים בשבילו. סקאמקה נחת הבוקר, הוא חייך ואני חיבקתי אותו".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה

כשנשאל על השוואות לנבחרת שזכתה ביורו 2020: "יש לי תחושות טובות מאוד משום שהקבוצה מתאמנת בצורה מיטבית. הבחורים פיתחו את כל הדברים שכבר היו בצורה טובה מאוד. אנחנו לא יכולים להיות על טייס אוטומטי, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

משחקי נבחרת איטליה ביורו 2024

אלבניה - 15.6 (דורטמונד)
ספרד - 20.6 (גלזנקירשן)
קרואטיה - 24.6 (לייפציג)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully