וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגמר האמיתי? אלקראס דרס את ציציפאס ויפגוש את סינר

רולאן גארוס: הספרדי שמחפש זכייה ראשונה בצרפת ניצח את היווני בשלוש מערכות ויפגוש את האיטלקי, שגבר על דימיטרוב וטיפס לפסגת הדירוג העולמי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

שלב רבע הגמר בטורניר רולאן גארוס 2024 ננעל הלילה (שלישי), כאשר בנשים כבר נקבע חצי הגמר הראשון. אצל הגברים: יאניק סינר גבר על דימיטרוב ויפגוש בחצי הגמר את קרלוס אלקראס למפגש גדול בין המדורג 1 למדורג 3.

הגרלת חצי הגמר

גברים:

רוד - זברב/דה מינור
סינר - אלקראס


נשים:

שביונטק - קוקו גוף
פאוליני - אנדרייבה/סבאלנקה

יאניק סינר טניסאי איטלקי. רויטרס
הישג שיא בצרפת. יאניק סינר/רויטרס

גברים

גריגור דימיטרוב (10, בולגריה) - יאניק סינר (2, איטליה) 6:2, 6:4, 7:6 (3:7)

האלוף מאוסטרליה והמדורג 2 בעולם פתח לא טוב נגד קורנטן מוטה בשלב שמינית הגמר, אבל בהמשך התאושש, וממערכה למערכה השתפר והביס את הצרפתי בדרך למפגש מסקרן עם דימיטרוב. הבולגרי כבר שחזר את הישג השיא שלו עם עצם ההעפלה לרבע הגמר, אבל לא היה יכול לאיטלקי, שאומנם התקשה במערכה השלישית, אבל ניצח בשובר השוויון בדרך לניצחון שיסדר לו מפגש לוהט בחצי הגמר נגד ציציפאס או אלקראס הפייבוריט הגדול. אחרי ששבר פעמיים בסט הראשון, סינר שבר ממש עם פתיחת הסט השני ולא נשבר עד סופו. בסט השלישי דימיטרוב שבר לראשונה ל-4:5, אבל האיטלקי הגיב עם שבירה מיידית בצד השני וכפה שובר שוויון שבו הוא עלה לרשת ועם ווינר גדול השיג מיני ברייק כדי לעלות ל-2:3 בדרך לניצחון בשובר השוויון ובמשחק כולו בקצת יותר משעתיים וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קרלוס אלקראס רולאן גארוס. רויטרס
מפגש ענק מול סינר בחצי הגמר. אלקראס/רויטרס

סטפנוס ציציפאס (9, יוון) - קרלוס אלקראס (3, ספרד) 6:3, 7:6, 6:4

אחרי הפרישה המאולצת של ג'וקוביץ', קרלוס אלקראס הפך לפייבוריט האולטימטיבי לזכות בטורניר הזה. הספרדי הצעיר שגבר על היווני בכל חמשת המפגשים הקודמים, כולל ברבע הגמר של הטורניר בצרפת בשנה שעברה, לא התקשה יותר מדי גם הפעם וניצח גם על האפס בפעם השלישית ברציפות. אלקראס שבר פעמיים בסט הראשון, אבל התקשה מאוד בסט השני ונגרר לשובר שוויון שבו ציציפאס התלונן שוב ושוב בפני שופטת הקו על הגניחות של הספרדי. אלקראס לא התרגש וניצח 3:7 בשובר השוויון בדרך ל-0:2. מכאן, ליווני לא היו תשובות ושבירה אחת ל-3:4 בסט המכריע הספיקה לספרדי, שהיה זקוק לקצת יותר משעתיים כדי לעלות לחצי הגמר. המדורג 3 בעולם ימשיך בחיפוש אחר זכייה שלישית בטורניר גרנד סלאם, אחרי הזכיות בווימבלדון ב-2023 ובארצות הברית ב-2022 וכדי להעפיל לגמר הוא יצטרך להתגבר בחצי הגמר על יאניק סינר, שבעקבות הפרישה של ג'וקוביץ' גם הפך רשמית לטניסאי ה"טוב בעולם", כך לפחות על פי הדירוג שלו.

איגה שביונטק, טניסאית פולנייה. GettyImages
לא עוצרת. שביונטק/GettyImages

נשים

קוקו גוף (3, ארה"ב) - אונס ג'אבור (8, טוניסיה) 6:4, 2:6, 3:6

המדורגת שלישית הופתעה במערכה הראשונה כאשר לא הצליחה לשבור את הטוניסאית ונשברה בעצמה, אבל התעשתה במערכה השנייה שבה שברה שלוש פעמים, ניצלה את נקודת המשחק השלישית שלה בהתמודדות והפכה לראשונה שמעפילה לחצי הגמר. גוף בת ה-20, שבדרך לגמר תצטרך להתמודד עם המדורגת מספר 1 איגה שביונטק, בהחלט העלתה את רף הציפיות ממנה עם הניצחון על הטוניסאית שהגיעה בעברה פעמיים לגמר גרנד סלאם. זה היה הניצחון החמישי של גוף על ג'אבור בשבעה מפגשים - הפעם השנייה על החימר ברולאן גארוס, אחרי 3:6, 1:6 בשמינית הגמר ב-2021.

איגה שביונטק (1, פולין) - מרקטה וונדרושובה (5, צ'כיה) 0:6, 2:6

המדורגת 1 בעולם עדיין מחפשת מישהי שתאתגר אותה ברולאן גארוס, וכצפוי גם וונדרושובה לא הצליחה לעצור את הדהירה של הזוכה בשלוש פעמים מתוך ארבע השנים האחרונות בגרנד סלאם הצרפתי. שביונטק החלה משחק שני ברציפות עם 0:6 במערכה הראשונה ובמערכה השנייה התאמצה קצת יותר, אבל השיגה את השבירה הנחוצה במשחקון הרביעי ולא הסתכלה לאחור עד שבסיום ניצחה 0:6, 2:6 תוך שעה ו-2 דקות בלבד. היא שמרה על 100 אחוזי הצלחה במפגשים עם וונדרושובה בזכות הניצחון החמישי במפגשים ביניהן.

שביונטק וגוף נפגשו 11 פעמים בעבר, המאזן עומד על 1:10 לטובת הפולנייה שחלפה על פני האמריקאית בשתי מערכות ברבע גמר הרולאן גארוס בשנה שעברה וניצחה אותה בשתי מערכות גם בגמר הגרנד סלאם ב-2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully