וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון המנהלת דחה את בקשת אילת, שירדה ללאומית

3.6.2024 / 16:30

סופית: לא תהיה הקפאת ירידות מליגת העל והקבוצה שסיימה במקום האחרון תשחק כמתוכנן בליגת המשנה, אחרי 12 עונות שהייתה בליגה הבכירה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

יממה אחרי שבית הדין העליון של איגוד הכדורסל דחה את עתירת מנהלת ליגת העל לקיים משחק מבחן בין הפועל אילת לסגנית אלופת הליגה הלאומית, אליצור נתניה, על הזכות לשחק בליגה הבכירה בעונה הבאה ובכך ניתנה חותמת סופית לירידתה של אילת, היום (שני) ההחלטה הפכה לרשמית וסופית אחרי שגם דירקטוריון מנהלת הליגה התכנס כדי לדון בנושא וסירב לבקשת הקבוצה להקפיא את הירידה.

המשמעות היא כי אחרי 12 עונות בליגה הראשונה, אילת תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. באילת כבר השיגו בתקופה האחרונה רוב כדי להקפיא את הירידות ולעבור ל-15 קבוצות בעונה הבאה, אך יו"ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן התנגד לבקשת מנהלת הליגה שבתום העונה הבאה, 2024/25, תעלה רק קבוצה אחת מהליגה הלאומית ובשל העובדה שחברי הדירקטוריון התנגדו לשלוש יורדות מליגת העל, נקבע כי אילת לא תישאר. בעונה הבאה ירדו לראשונה מזה שנים רבות שתי קבוצות מליגת העל.

שחקן מכבי עירוני רמת גן ג'ורדן כהן מול שחקן הפועל אילת עידו הראל. שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן, אתר רשמי
סופי, רשמי, חתום ונעול. אילת בלאומית/אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

ההסכם בין מנהלת הליגה לאיגוד הכדורסל, שקובע כי בכל עונה יעלו שתי קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל, יסתיים בתום העונה הבאה. במהלך העונה צפויה לקום וועדה שתנסה לגבש הסכם חדש בין הצדדים, אך במנהלת מבינים כי הסיכוי שהאיגוד יסוג מעמדתו של שתי עולות מהלאומית, הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully