וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית מכוניות היוקרה חגגה את ליגת האלופות בסטייל

קרוב ל- 1000 לקוחות BMW הגיעו במוצאי שבת לחוות רונית, להקרנה חגיגית של גמר ליגת האלופות שערכה דלק מוטורס יבואנית BMW בישראל: "האירוע מייצג מצוינות ומתחבר לערכי המותג"

מימין יוגב וייס, יורם מזרחי, שחר שמש ואלון גולדמן. גדי סיארה,
מימין יוגב וייס, יורם מזרחי, שחר שמש ואלון גולדמן/גדי סיארה

קרוב ל- 1000 לקוחות BMW הגיעו במוצאי שבת לחוות רונית, להקרנה חגיגית של גמר ליגת האלופות שערכה דלק מוטורס יבואנית BMW בישראל, זו השנה השנייה ברציפות.

במסגרת האירוע חשפה היבואנית לראשונה את סדרה 4 קבריו החדשה, דור עדכני למכונית הספורטיבית בעלת הגג הנפתח, לצד מגוון דגמים חשמליים שהשיקה לאחרונה היבואנית: BMW iX1, BMW iX2 ו-BMW i5.

אם לוקחים בחשבון גם את דגמי BMW iX, BMW i4, BMW i5 וספינת הדגל BMW i7 שמשווקת היבואנית, מדובר בלא פחות מ-7 דגמים חשמליים-מלאים, כלומר: ייצוג כמעט בכל סגמנט/קטגוריה.

לדברי אלון גולדמן, מנהל שיווק BMW בישראל, אירועים מהסוג הזה הם חלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק של המותג. "שוק הרכב בכלל, וסגמנט היוקרה בפרט - נמצא באחת התקופות המאתגרות ביותר בשנים האחרונות. עשרות מותגים מתחרים על כיסו של הצרכן אבל אנחנו, כמותג פרימיום - נדרשים להתחרות גם על ליבו. גמר ליגת האלופות הוא לא עוד משחק כדורגל. מדובר באחד מאירועי הספורט הנצפים בעולם של מותג המייצג מקצוענות, ריגוש וחוויה יוצאת דופן; ערכים שגם אנחנו, כמותג גלובלי - מזוהים איתם. בקונטקסט הזה, אנחנו מנסים להעניק ללקוחות תחושה של שייכות ושל חיבור - הן למותג והן לאנשים ולנשים שמאחוריו. אירוע מהסוג הזה, מאפשר לנו להוקיר תודה לכל אלו שבחרנו בנו וממשיכים לבחור בנו, שנה אחרי שנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully