וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקרה חירום": המצוקה בנבחרת איטליה והשינוי בעקבותיה

ספאלטי איבד עוד בלם אחרי פציעה אומללה, גאטי זומן לסגל אלופת אירופה ליורו. וגם: כללי הברזל של המאמן שאמורים "לעשות הבדל"

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

משחק השלמה חסר חשיבות בסרייה א' גרם למכה רצינית לנבחרת איטליה: בלם אטאלנטה ג'ורג'ו סקאלביני קרע את הרצועה הצולבת בברכו השמאלית במשחק נגד פיורנטינה ויצר "מקרה חירום" עבור המאמן הלאומי, לוצ'אנו ספאלטי, כפי שנכתב בשער "גאזטה דלו ספורט". היום (שני) הגיעה התשובה, בדמות הזימון של פדריקו גאטי מיובנטוס לסגל המורחב ליורו 2024, אליו יגיעו האזורי כאלופי אירופה המכהנים.

סקאלביני האומלל, שנפצע ממש בדקות הסיום של המשחק אתמול, אינו הבלם היחיד שאיבד ספאלטי לקראת היורו בגרמניה. שחקן אינטר הוותיק, פרנצ'סקו אצ'רבי, כבר החליט בשבוע שעבר לוותר על ההשתתפות מתוך צורך בניתוח להחלמה מפציעה טורדנית במפשעה. גאטי, שהצטרף כאמור לסגל, ערך רק שלוש הופעות במדים הלאומיים עד היום.

מאמן נבחרת איטליה לוצ'אנו ספאלטי. Claudio Villa, GettyImages
נקלע למצוקת בלמים. לוצ'אנו ספאלטי/GettyImages, Claudio Villa

בינתיים, ב"קוריירה דלה סרה" פורסמו ששת כללי הברזל שספאלטי הציב בפני שחקניו עם תחילת ההכנות ליורו. לתפיסתו של המאמן, אלה הם "הדברים שעושים הבדל בכדורגל המודרני". ספאלטי דורש לחץ מתמשך על הכדור, שליטה בקצב המשחק דרך הנעת כדור, שהשחקנים יהיו קרובים זה לזה על המגרש והקווים יצטופפו כשהיריבה תוקפת, ירידה בכל הכוח להגנה אחרי איבוד כדור, לא להיתפס לא מוכנים כשהשליטה בכדור עוברת ליריבה, וסדר והכנה יסודיים לכל משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully