וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה הייתה להישאר במכבי חיפה, נראה מה יחליט בכר"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 14:39

תומר חמד יצא לפגרה שהוא עדיין לא יודע איפה ישחק בעונה הבאה. ביחד עם אשתו שונית הם התארחו ב"מחוץ לקווים" ושיתפו על העונה המורכבת שעבר החלוץ, היחסים עם הזוג כיאל, מדוע התאכזב ממכבי חיפה במשחק האחרון והאם חזרה לחו"ל זו אופציה?

הקמפיין והעתיד: שונית ותומר חמד בריאיון משותף ב"מחוץ לקווים"/עריכה: נתי ברנד

תומר חמד רשם העונה קאמבק מרגש למכבי חיפה, הקבוצה שבה גדל בטרם עזב לקריירה מוצלחת בחו"ל, אבל החלוץ הוותיק, 37, שעבר תקופה מאכזבת בהפועל באר שבע, לא זכה ליותר מדי הזדמנויות במדי הירוקים. כעת הוא עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל בריאיון משותף עם בת זוגו שונית (שבהיריון עם ילדם החמישי!) הוא ממשיך לשדר את האופטימיות המוכרת שלו, ויודע שהכל פתוח.

תומר חמד מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"ציפיתי להיות על המגרש, התאכזבתי מאוד". חמד/מאור אלקסלסי

איפה ישחק בעונה הבאה? "המטרה הייתה להישאר במכבי חיפה", אומר חמד, "נחכה לראות מה הצוות המקצועי החדש יחליט. לא פוסל שום הצעה גם מעבר חזרה לחו"ל. כל עוד שונית מסכימה''.

על המשחק האחרון בעונה שבו הוצא מהסגל: "ציפיתי להיות על המגרש, יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי במכבי חיפה. התאכזבתי מאוד".

על החברות עם הזוג כיאל בזמן המלחמה: "עברנו המון ביחד. אנחנו חברים טובים ושנפגשים שמים את מה שיש בלב בצד בקשר למצב הביטחוני".

על ההיריון החמישי: "אנחנו באמת לא יודעים מה יש לנו. כולם חושבים שאנחנו רוצים בן אבל זה לא כמו שחושבים, העיקר שיהיה בריא או בריאה"י

המקום מגורים הכי אהוב עליהם: "שונית ילדה ב-4 מקומות שונים בעולם. הבית זה המשפחה, כל מקום שהיינו בו נהנינו''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully