וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסון מעורב במהומה בדרמה של סנט אטיין: "אמרו שאני משוגע"

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:35

קבוצת הפאר הצרפתית הצליחה לגבור על מץ בפלייאוף אחרי שער ניצחון דרמטי הארכה, אקס מכבי תל אביב חגג ו"נחנק" על ידי מאבטח

אוהדי סנט אטיין חוגגים את ההעפלה בחזרה לליגה הראשונה בצרפת/מתוך הרשתות החברתיות

סנט אטיין חזרה לליגה הראשונה בצרפת אחרי שהשיגה תיקו 2:2 מול מץ אתמול (ראשון) ששלח אותה לליגה הבכירה, כשהמחליף איברהימה וואדג'י הבקיע את השער המכריע עמוק בתוך ההארכה וקבע 3:4 במצטבר.

שני משחקי הפלייאוף על העלייה הסתיימו ב-1:2 לטובת הקבוצה הביתית, מה ששלח את הגומלין להארכה בסטאד סן סימפוריין. וואדג'י בן ה-19 בחר זמן מושלם לכבוש את השער הראשון שלו העונה כשנגח בדקה ה-117 את שער הניצחון, מול מץ ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה השביעית. חלוץ מץ, אמאדו דיאלו, ספג כרטיס אדום ישיר בגלל תיקול מסוכן על המגן דניס אפיה.

סנט אטיין חוגגת עלייה לליגה הצרפתית. FREDERICK FLORIN/AFP, GettyImages
סנט אטיין חוגגת עלייה לליגה הצרפתית/GettyImages, FREDERICK FLORIN/AFP

מאסון כובש שער, שנפסל על ידי VAR

מאסון "נחנק" על ידי מאבטח, והודף אותו לרצפה

למרות זאת, מץ עלתה ליתרון 0:2 תוך 25 דקות בזכות הקשר לאמין קמארה והחלוץ הגיאורגי ג'ורג' מיקאוטאדזה, שהעלה את מאזנו ל-14 שערים ב-22 משחקים העונה לאחר שחזר בהשאלה מאייאקס ההולנדית. אבל המגן לאו פטרו כבש בדקה ה-35 לסנט אטיין, קבוצת הפאר, אלופת צרפת 10 פעמים, שירדה לליגה השנייה לפני שתי עונות.

המשחק היה מתוח, כצפוי, ומי שהיה מעורב ברגע שנוי במחלוקת היה איוון מאסון, אקס מכבי תל אביב, שכבש שער (שבהמשך נפסל שלכאורה קבע 2:2. מאסון חגג ליד הקהל המקומי, לא בצורה מופגנת או חרידה, אבל איש אבטחה החל להחזיק אותו בניסיון למנוע ממנו לכאורה לחמם את האווירה. מאסון ניער אותו ממנו והפיל אותו ארצה, דבר שהצית מהומה גדולה עוד יותר וגרמה לקהל להשליך חפצים.

"כשהגעתי לפה הקבוצה הייתה במרכז הטבלה, וכשאמרתי שנעלה כולם חשבו שאני משוגע", אמר מאסון, "עברנו רגעים קשים, אבל עשינו את העבודה ביחד, ועכשיו זה מרגיש טוב, ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully