וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושיטו יד: ילדים חולי סרטן נפגשו עם שחקני לוס אנג'לס לייקרס

המיליונר אוהב ישראל לי סמסון אירח בביתו את ילדי עמותת להושיט יד יחד עם לוס אנג'לס לייקרס. 40 נערים ונערות גיבורים וגיבורות יצאו לחופשה קטנה מההתמודדויות הקשות ול-10 ימים מלאים בשמחה, תקווה ואהבה

ילדי עמותת להושיט יד עם שחקני לוס אנג'לס לייקרס. יחצ,
ילדי עמותת להושיט יד עם שחקני לוס אנג'לס לייקרס/יחצ

לי סמסון, המיליונר האמריקאי, שמאוד אוהב את ישראל והקדיש את חייו לעבודה סוציאלית ולנוער היהודי, הקים לי את ניהולי שירותי בריאות בקליפורניה ובאריזונה, אחד מספקי הסיעוד והשיקום הגדולים והמכובדים באזור. המחויבות של לי למאמצי צדקה משתרעת על פני כדור הארץ ולאחרונה הוא חנך את מרכז סמסון בישיבה אוניברסיטת לוס אנג'לס התיכון.

סמסון אירח בביתו את ילדי עמותת להושיט יד יחד עם לוס אנג'לס לייקרס. עמותת להושיט יד מסייעת לילדים חולי סרטן ולילדים בעלי נכויות מורכבות. העמותה הוציא כמדי שנה את טיסת החלומות ללוס אנג'לס 2024, 40 נערים ונערות גיבורים וגיבורות שיצאו לחופשה קטנה מההתמודדיות הקשות ויצאו ל-10 ימים מלאים בשמחה, תקווה ואהבה.

המאבק העיקש של המחלה בילדים, הכאב והטיפולים הממושכים גורמים למשפחה שלמה להיכנס למצבים נפשיים קשים. העמותה להושיט יד מאמינה שהנפש בריאה אז גם הגוף בריא ולכן מסייעת להם לאורך כל השנה. עבור חלק מהילדים שמשתתפים בטיסת החלומות זה הטיול האחרון לחייהם. ילדים סופניים שמתמודדים עם מצבים בלתי נתפסים זוכים להגשים חלום ולטוס עם הורה מלווה וצותת סיעודי ורפואי ולהגיע לאורלנדו. הרופאים מעידים שלאחר כל טיול כזה הספירות של הנערים והנערות החולים מגיעות למדדים לא טבעיים.

לי סמסון אירח את העמותה ואותם הנערים בביתו, יחד עם שחקני הלייקרס על מנת לשמח אותם ככל הניתן. השחקנים חילקו להם כדור וגופייה של הקבוצה וחתמו לילדים באהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully