וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 27, לפני פריז: סימון ביילס ממשיכה להדהים ולרגש את ארה"ב

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 9:44

המתעמלת האגדית זכתה באליפות ארה"ב בפעם ה-9 בקריירה עם ביצועים נהדרים, וסייעה ליריבותיה הגדולות. צפו בתרגילים

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס/מתוך הרשתות החברתיות

חודשיים לפני האולימפיאדה, היא שוב נראית במיטבה: המתעמלת האגדית סימון ביילס זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בתואר הקרב-רב בפעם התשיעית בקריירה באליפות ארה"ב בטקסס והגדילה את שיאה הלאומי, כאשר זוכת מדליית הזהב האולימפית ארבע פעמים ממשיכה להרשים לקראת המשחקים האולימפיים בפריז.

לאחר שזינקה ליתרון ביום שישי, בילס המשיכה בדיוק מהמקום שבו הפסיקה בערב האחרון של התחרות והשלימה סדרת ביצועים מדויקים, כשהיא מתאוששת מנפילה מהקורה.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
יציבה ובטוחה, בינתיים. ביילס/רויטרס

תרגיל הקרקע המצוין שלה העניק לה את הציון 15.10 מהשופטים ותגובה מרגשת מאמא שלה ביציע, כאשר בת ה-27 המשיכה להוביל.

ביילס נפלה לאחור בזמן נחיתה אחרי קפיצה קשה מסוס הקפיצות, אבל סגרה את הלילה עם ביצוע טוב על המקבלים המדורגים כדי להשיג ניצחון במאבק הצמודים, כשהיא משלימה גם סוויפ בתחרויות היחידים.

"היום זה היה רק עניין של לעלות, להרגיש בנוח ובטוחה בהתעמלות שלי, ולעשות את הצעד הבא לקראת פריז", אמרה ביילס. "לא יכולתי להיות יותר גאה באיך שאני מצליחה בתקופה זו של השנה וצוברת ביטחון מול קהל".

ביילס סיימה עם 119.750 נקודות לפני סקאי בלייקלי, 5.900 נקודות מאחוריה. קיילה דיצ'לו הייתה שלישית, 8.950 אחורה מהמנצחת. אלופת טוקיו סוניסה לי סיימה רביעית עם 110.650 נקודות.

המתעמלת האמריקאית סימון ביילס. רויטרס
"אני יודעת בדיוק איך לשנות את הלך הרוח שלי ולהמשיך". ביילס/רויטרס

ביילס החמיצה חלק ניכר ממשחקי טוקיו בגלל קשים מנטליים שהשפיעו על הביצועים שלה, ולאחר מכן התרחקה מהתעמלות למשך שנתיים, אבל נראתה חדה ועמידה יותר מתמיד בסוף השבוע.

"אני קצת יותר מבוגרת אז אני יודעת בדיוק איך לאתחל מחדש, לאסוף את עצמי ולהמשיך לאירוע הבא גם אם אני מרגישה שמשהו לא היה כמו שהוא היה אמור להתנהל", אמרה. "אני יודעת בדיוק איך לשנות את הלך הרוח שלי ולהמשיך ללכת. זה שנים של טיפול, וצוות טוב".

ביילס, שהתחרתה לעיני בעלה ג'ונתן אואנס, גם הייתה לצדה של סוניסה לי, כאשר נפלה על המזרן בצורה מדאיגה, ומיד אצה אליה על מנת להרים אותה - פיזית ומנטלית. "אני יודעת כמה זה טראומתי, במיוחד בתחרות גדולה כזאת", אמרה ביילס על העזרה ללי, שבשנתיים האחרונות נאבקה בעניינים בריאותיים, "לא רציתי שזה ייכנס לה לראש". השתיים ייפגשו שוב במבחנים האולימפיים במיניאפוליס בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully