וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נפרדה מתשעה שחקנים, שלושה מועמדים לחזור

3.6.2024 / 9:22

בקבוצה יפנו לפאון, אחמד וקלר, אם לא יישארו בקבוצות שאליהן שבו מהשאלה. וייר, שכר, גנדה, ספינלי, שלאעטה וסולומון עזבו

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

בני סכנין נפרדה הבוקר (שני) מתשעה שחקנים: מוחמד שכר, אביב סולומון, מופלח שלאעטה, זאהי אחמד, רותם קלר, ג'וזף גנדה, עידו וייר, אדריאן פאון וקלאודיו ספינלי. "תודה על התרומה האדירה ועל העונה הנפלאה, מאחלים לכם המון הצלחה בהמשך הדרך", מסרה הקבוצה לשחקנים בהודעה רשמית.

ארבעה מתוכם, למעשה, סיימו תקופות השאלה. על שכר, עירוני קרית שמונה מימשה אופציה לעונה הבאה. אדריאן פאון וזאהי אחמד ישובו אל הפועל באר שבע, שממנה הגיעו, בעוד שרותם קלר יעשה את הדרך חזרה למכבי נתניה. בנוגע לפאון, אחמד וקלר, אם הקבוצות שלהם יחליטו להוציא אותם שוב להשאלה או לשחרר אותם, בני סכנין תפנה מיידית על מנת לנסות ולהחזיר אותם לעונה נוספת.

לגבי וייר, שגם הוא הגיע מנתניה, מי שמעוניין בו הוא אורי גוטמן שיאמן בעונה הקרובה את פראלימני הקפריסאית. גם הפועל חדרה וקרית שמונה עוקבות אחרי המגן.

עוזר מאמן בני סכנין סלאח חסארמה עם סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
החלו השינויים. מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ' עם עוזרו סלאח חסארמה/מאור אלקסלסי

סולומון שהצטרף מבאר שבע, גנדה שהגיע במהלך העונה ממ.ס. אשדוד, שלאעטה שחתם בהעברה חופשית וספינלי שהובא מדפורטיבו מלדונאדו האורוגוואית, יחפשו לעצמם קבוצות חדשות.

כידוע, בירם כיאל יהיה אחראי לבניית הסגל של סכנין לעונה הבאה ביחד עם המאמן סלובודן דראפיץ', שהוביל את הקבוצה לפלייאוף העליון בעונה החולפת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully