וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה מימשה את האופציה על שכר ורוצה להשאירו

30.5.2024 / 14:01

העולה החדשה מעוניינת שהקיצוני שהושאל לבני סכנין ישחק אצלה. חוסיין חתם לשלוש שנים והפך לרכש הראשון הקיץ, ווגד'ה האריך חוזה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

עירוני קרית שמונה מימשה אתמול (רביעי) את האופציה על מוחמד שכר. בקבוצה רוצים מאוד שהשחקן שהושאל לבני סכנין יחזור לקבוצה בעונה הבאה, על כן הודיעו לו על מימוש האופציה בחוזהו לעונה נוספת.

היום רשמה העולה מהליגה הלאומית את הרכש הראשון שלה לקראת העונה הבאה. הקבוצה הצפונית שחזרה לליגת העל אחרי עונה אחת כבר הבטיחה את המשך דרכו של השוער אסף צור, אך כעת פועלת גם בצירוף שחקנים חדשים כאשר הרכש הראשון הינו המגן הימני סאלח חוסיין. חוסיין בן ה-27 חתם על חוזה לשלוש השנים הקרובות באמצעות סוכנו רועי סימוני.

חוסיין גדל במחלקת הנוער של מכבי אחי נצרת ואף שיחק בקבוצה הבוגרת. בעונה האחרונה, שיחק בהפועל נוף הגליל במדיה כבש שלושה שערים ובישל חמישה. השחקן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "שמח לחתום במועדון כמו עירוני קרית שמונה. מועדון שזכה בכל תואר אפשרי בליגת העל שזה המקום הטבעי שלו. מחכה כבר להגיע לאימון הראשון ולהתחיל את העונה".

אביחי וודג'ה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יקבל הזדמנות בליגת העל. אביחי וודג'ה/ברני ארדוב

בקרית שמונה רוצים מאוד לבנות את הסגל במהרה כדי להתחיל את האימונים עם סגל כמעט מושלם לחלוטין וזאת כדי להתכונן בצורה המיטבית לעונה הקרובה.

בנוסף, הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר אביחי וודג'ה. הקשר בן ה-25 חתם בקיץ הקודם והיה שותף בכיר לעלייה. לפני כן הוא שיחק בהפועל עפולה וכן עבר גם בהפועל ירושלים ומכבי יבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully