וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סימנה שלושה מועמדים: "טעינו, יהיו שינויים"

נבארו הודה שמינוי גרימאו היה "הימור שלא עבד". אחד מבין פסקוואל, לאקוביץ' ואיטודיס עשוי לאמן את הבלאוגרנה. רוביו יעזוב?

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ברצלונה - ריאל מדריד 95:92 (3:0 בסדרה)/ספורט1

"תמיד הרגשתי שאני זוכה לתמיכה, אבל אני לא אידיוט - זו לא הייתה עונה טובה. המאזן רע, כי לא זכינו בכלום. כאן חייבים לזכות. נראה". רוג'ר גרימאו סיים אמש (ראשון) את עונתו הראשונה כמאמן ברצלונה, וגם הוא כנראה יודע שלפחות בינתיים, היא אמורה להיות גם העונה האחרונה.

הבלאוגרנה איבדו את תואר האליפות בספרד לאחר שהודחו בסוויפ כואב בידי היריבה המושבעת, ריאל מדריד, שניצחה 92:95 בחוץ במשחק השלישי והשלימה 0:3 בסדרת חצי הגמר. בארסה, שהפסידה לבלאנקוס גם בגמר גביע המלך ונוצחה בבית במשחק מספר 5 של סדרת רבע גמר היורוליג נגד אולימפיאקוס, נפרדה מ-2023/24 ללא תארים.

מלכתחילה, הייתה זו הפתעה כשגרימאו קיבל את משרת המאמן במקומו של שרונאס יאסיקביצ'יוס. שחקן העבר, יליד העיר ברצלונה ששיחק בקבוצה המקומית שמונה עונות, אימן רק בליגה הרביעית בספרד לפני שקיבל את המושכות מהמנהל הספורטיבי חואן קרלוס נבארו.

חואן קרלוס נבארו, המנהל הספורטיבי של ברצלונה. Borja B. Hojas, GettyImages
טעה בהימור. נבארו/GettyImages, Borja B. Hojas

גרימאו צפוי להיות מפוטר אחרי העונה הכושלת, כאשר לפי הדיווחים באירופה, בורסת המועמדים להחליפו כוללת שלושה שמות. הראשון הוא צ'אבי פסקוואל, מי שהצעיד את ברצלונה לזכייתה האחרונה ביורוליג, ב-2010. פסקוואל סיים בתום העונה החולפת את חוזהו בזניט סנט פטרסבורג. השני הוא יאקה לאקוביץ', ששיחק תחת פסקוואל בעונת האליפות ההיא במדי בארסה, ואשתקד הוביל את גראן קנאריה לזכייה ביורוקאפ כמאמן. השלישי הוא דימיטריס איטודיס, אלוף אירופה פעמיים עם צסק"א מוסקבה, שפוטר מפנרבחצ'ה במהלך העונה האחרונה.

לאחר ההדחה, נבארו עצמו הודה בנושא המאמן: "זה היה הימור, שינוי דרסטי, וזה לא עבד. עשינו טעויות וחייבים ללמוד. יהיו שינויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ריקי רוביו, ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
ייפרד מברצלונה? רוביו/GettyImages, Alex Caparros

מבין שלושת השחקנים שמסיימים חוזה, אחד הוא ריקי רוביו. הרכז המעוטר שלקח הפסקה ארוכה מכדורסל בקיץ שעבר, כדי להתמודד עם אתגרים נפשיים, לא נשמע מרוצה ממחצית העונה שסיפק מאז שחזר לברצלונה: "אין לי מושג. לא רוצה להחליט בלהט הרגע", ענה כשנשאל לגבי עתידו. "זה לא היה קל, הרגשתי מוזר בחודשים האלה. זה ברור שהמאזן הוא לא טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully