וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכרזה על אמבפה "היום", השכר שלו בריאל מדריד נחשף

החגיגה נמשכת: מודריץ' הצהיר בפני האוהדים "נתראה בעונה הבאה", בצרפת טוענים שהבלאנקוס יכריזו על החתמת הענק במהלך היום, הצרפתי מוותר על עשרות מיליונים בהשוואה לפ.ס.ז'

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

החגיגות של ריאל מדריד לא עוצרות לרגע, ורק הולכות וגוברות. אמש (ראשון) בזמן החגיגות הרשמיות של הזכייה בליגת האלופות עם האוהדים ברחבי מדריד ולאחר מכן בסנטיאגו ברנבאו, קיבלו הבלאנקוס את מבוקשם כאשר לוקה מודריץ' שלח רמז עבה מאוד על כוונתו להישאר במועדון.

כזכור, הקשר הוותיק סיים חוזה ועתידו במועדון בו הפך לאגדה הוטל בספק, אבל אמש בזמן החגיגות עם רבבות האוהדים באצטדיון הוא לקח את המיקרופון והצהיר: "נתראה בעונה הבאה, מדרידיסטאס!", אמירה שמיד התפרשה כאשרור של הדיווחים לפיהם יחתום על חוזה חדש בקרוב.

על פי פבריציו רומאנו, "הכל סגור", וההכרזה על הישארותו של מודריץ' "היא רק עניין של זמן".

לוקה מודריץ' שחקן ריאל מדריד לפני גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
נשאר. מודריץ'/רויטרס
קיליאן אמבפה ריאל מדריד. X (טוויטר לשעבר), צילום מסך, עיבוד תמונה
מגיע. אמבפה/עיבוד תמונה, X (טוויטר לשעבר), צילום מסך

בנוסף, ריאל מוכנה לאפטר פארטי: ההכרזה על הצטרפותו של קיליאן אמבפה, מי שאמור לשים חותמת סופית על היותה של ריאל הקבוצה המוכשרת, הטובה והמפחידה בכדורגל העולמי.

על פי "ל'אקיפ", ההכרזה של ריאל על החתמת הענק כבר מוכנה מספר ימים, ועשויה להתפרסם במהלך היממה הקרובה. גם על פי "סקיי ספורטס" ריאל תודיע על צירופו של אמבפה ביום-יומיים הקרובים, ושם מוסיפים מספר פרטים נוספים.

מענק החתימה של אמבפה יעמוד על קרוב ל-100 מיליון יורו, וחוזהו יהיה לחמש שנים. על פי "סקיי" משכורתו העונתית תעמוד על כ-15 מיליון יורו, הכי הרבה במועדון - אבל פחות מכוכבים אחרים בכדורגל העולמי.

על פי העיתונאי טנקרדי פאלרמי, אמבפה יקבל מריאל מדריד 57.5 מיליון יורו בעונה. יחד עם הבונוס החתימה, חלקי חמש שנים, אמבפה ירוויח 77.5 מיליון יורו לעונה. על פי הדיווחי, מדובר עדיין במשכורת הגבוהה באירופה, אבל היא עדיין 16 מיליון יורו פחות ממה שהיה לו בפריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully