וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה בטוח: מינוי קומפני בבאיירן החלטה גדולה

הגרמני, ששיחק לצד קומפאני במנצ'סטר סיטי, שמח על הבחירה בו כמאמן באיירן מינכן: "מנהיג עם אופי ללא דופי". וגם: מה צריך לשנות

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

לירוי סאנה, אחד מכוכבי באיירן מינכן, שיחק לצד וינסנט קומפני בתקופתם המשותפת במנצ'סטר סיטי, ולדבריו, הבחירה בו כמאמן החדש במקום תומאס טוכל היא בחירה מצוינת - על אף שעל הנייר הוא היה חסר ניסיון והיה ברירת מחדל אחרי שורה ארוכה של דחיות ממאמנים בכירים.

"כן!", ענה סאנה כאשר נשאל האם קומפני זו בחירה נכונה, "הוא היה מנהיג מוחלט עם אופי ללא דופי שתמיד הוביל את הדרך. הוא דאג לנו מאוד לשחקנים הצעירים ותמך בנו. הוא גם מאוד שאפתן. כל התכונות האלה שלו יכולות להפוך אותו לאדם טוב מאוד, ולמאמן טוב מאוד. אני סומך עליו שיעשה עבודה טובה בבאיירן".

לירוי סאנה לצד וינסנט קומפאני. Catherine Ivill, GettyImages
"מנהיג ללא דופי". סאנה על קומפני/GettyImages, Catherine Ivill
וינסנט קומפאני, מאמן באיירן מינכן. GettyImages
יהיה לו קל? קומפני/GettyImages

לאחרונה באיירן ראתה שני מאמנים בכירים כמו יוליאן נאגלסמון ותומאס טוכל מפוטרים, כאשר הדיווחים הם על חדר הלבשה בעייתי. האומנם?

"מאמן תמיד יכול לתת הוראות ותוכניץ משחק, אבל בסופו של דבר אלו השחקנים שצריכים למסור על המגרש ולעשות את העבודה", אומר סאנה, "כשאתה משחק בבאיירן יש לך איכות מסוימת וגם אחריות מסוימת. אי אפשר להאשים אדם אחד, לכולנו יש חלק במה שקרה בשנתיים האחרונות, אנחנו פשוט צריכים להיפגש וללכת באותה דרך כמו שעשינו בשנים שלפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully