וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצו מארסקה חתם רשמית בצ'לסי: "זה חלומו של כל מאמן"

האיטלקי שהעלה את לסטר לפרמיירליג, הצטרף לבלוז לחמש שנים עם אופציה לשנה נוספת: "מצפה לעבוד עם קבוצה וצוות מוכשרים"

תקציר: נוטינגהאם פורסט - צ'לסי 3:2/ספורט1

אנצו מארסקה הפך הערב (שני) באופן רשמי למאמנה של צ'לסי, אחרי שהמועדון הלונדוני הודיע על החתמתו של העולה החדשה, לסטר. המאמן החדש של הבלוז חתם על חוזה לחמש שנים עם אופציה לשנה נוספת, בעסקה שכוללת גם שישה אנשי צוות שהיו איתו בלסטר בצ'מפיונשיפ תמורת 10 מיליון יורו.

מארסקה, שהוליך את לסטר סיטי בחזרה לפרמיירליג, יביא עמו ששה אנשי צוות שאיתם עבד, ביניהם ווילי קבאז'רו, שוער העבר של הבלוז.

האיטלקי אמר לאחר החתימה: "להצטרף לצ'לסי, אחת הקבוצות בגדולות בעולם, זה חלום של כל מאמן. אני מצפה לעבוד עם קבוצה מוכשרת של שחקנים וצוות שיפתח את הקבוצה, וימשיך את המסורת של המועדון להצליח להפוך את האוהדים לגאים בנו".

טוד בולי, בעלי צ'לסי, בירך את מארסקה על הצטרפותו: "נמתוך בו ובשאר הצוות המקצועי על מנת שמלוא הפוטנציאל יבוא לידי מימוש והציפיות שלנו במשך השנים יתגשמו. הוא מאמן מאוד מוכשר ומנהיג שאנחנו בטוחים שיוכל לסייע לנו ולהגשים את החזון שלנו".

מארסקה בן ה-44, שמאז הפרישה שימש כעוזר מאמן באסקולי, סביליה, ווסטהאם, היה עוזרו של פפ גווארדיולה לעונה אחת במנצ'סטר סיטי וגם הדריך את קבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי ואת פארמה. הוא היה חתום בלסטר עד 2026, אלא שהצדדים הגיעו לסיכום על גובה הפיצוי, והוא קיבל את האישור לעזוב ללונדון.

לפני מספר שבועות שוחרר מצ'לסי מאוריסיו פוצ'טינו, שעזב את המועדון בתום שנה אחת מהחוזה לשנתיים, שחתם בקיץ שעבר, ויקבל כמובן פיצויים משמעותיים. עזיבתו של פוצ'טינו הפכה אותו למאמן השלישי שמאבד את עבודתו בבעלות הנוכחית של בוהלי אחרי תומאס טוכל וגראהם פוטר. ברונו סלטור אימן את צ'לסי למשחק אחד בעונה שעברה, לפני שפרנק למפארד לקח את האחריות הזמנית, כלומר בסך הכל חמישה מאמנים עבדו תחת הבעלים הנוכחיים של צ'לסי בשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully