וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "הגמר מול מכבי הוא היסטוריה". שרף הכחיש הצעה מנס ציונה

2.6.2024 / 23:52

מאמן הפועל ירושלים הביט כבר אל עבר סדרת חצי הגמר: "זורקים לפח כל מה שהיה עד עכשיו". מאמנה של חולון: "אם יציעו לי פה חוזה, לא אסתכל בכלל הצידה"

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל ירושלים השלימה הערב (ראשון) את עלייתה לחצי גמר הפלייאוף בפעם ה-11 ב-12 השנים האחרונות, לאחר שהביסה את הפועל חולון והשלימה 0:3 בסדרה ביניהן.

"זו הייתה סדרה קשה. מגיע קרדיט לחולון, שלא נשברה למרות כל הפציעות, אבל שלטנו והובלנו ב-90% מזמן המשחק", סיכם המאמן המנצח יונתן אלון. "שום דבר שעברנו השנה לא מובן מאליו, ואני צריך להזכיר את זה לעצמי. מגיע לנו כל הכבוד, ומגיע לנו לשמוח. לקחת תואר, הגענו לחצי גמר על האליפות וזה דבר יפה, אבל העבודה לא הושלמה".

בסדרת חצי הגמר ייתקלו האדומים במכבי תל אביב, שאותה הכניעו רק לפני שבועיים וחצי בגמר גביע המדינה. "הגמר הוא היסטוריה והוא לא משפיע על המצ'אפ שיהיה", טען אלון. "אנחנו זורקים לפח את כל מה שהיה עד עכשיו".

מאמן הפועל חולון עמית שרף. לירון מולדובן
חושב רק על חולון. עמית שרף/לירון מולדובן

בצד המפסיד סיימו את העונה בתחושות מעורבות. "הייתה לנו תחושה שהקבוצה הזאת יכולה לעשות משהו מיוחד, אבל נכנסנו - ואני נכנסתי - לסחרור אחרי ההדחה מליגת האלופות ומגביע המדינה", הודה המאמן עמית שרף. "הפספוס היה כשהגענו לבית העליון בלי צ'אנס להילחם על המקום השלישי, כי ללכת לסדרה כזו מול ירושלים זה עולם אחר".

שרף הגדיר את המשחק הראשון בליגת האלופות, מול טלקום בון, כרגע המכונן של העונה. "באנו למשחק הזה בלי הכנה. התאמנו 2 על 0, לפעמים 3 על 0, כשאנחנו כאן בישראל והזרים בקפריסין, מתאמנים מול קבוצה מקומית. אני בכלל צפיתי בלילות במשחקים של בון, בזמן שהייתי מגויס למילואים. לא האמנתי שנוכל בכלל להתחרות, ולקחתי פסק זמן בפיגור 10:0 בתחושה שאני לא יודע איך נצא מכאן. אבל ניצחנו, והניצחון הזה הגדיר את הקבוצה, שהראתה שיש בה יותר מסך השחקנים. התמודדנו עם הרבה קשיים, התחברנו כקבוצה ושחקנים רבים התקדמו העונה, אבל לא שמרנו מספיק על יציבות".

בנוגע למכת הפציעות החמורה שפקדה את חולון, אמר שרף: "אנחנו צריכים לתחקר, לעבור פציעה פציעה ולהבין מה קרה. אולי יכולנו לעבוד טוב יותר בחלק מהמקרים, אולי לא הכנתי מספיק טוב את השחקנים בחודש האחרון. היה כאן דבר נדיר. שלושה שחקני חמישייה שפתחו במשחק הראשון, לא היו כאן היום, אבל כולם נתנו הכל בסדרה הזאת".

לסיכום, התייחס שרף לעתידו: "לא פנו אליי מנס ציונה. אם חולון מציעה לי חוזה, אני בכלל לא מסתכל הצידה. קיבלתי את החוזה הזה, כנראה כי הייתי עוזר מאמן טוב, ואני מקווה שהחוזה הבא יהיה כי אני מאמן טוב. קיבלתי כאן הזדמנות מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully