וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס כבר מפנטז על הגמר: "נוכל ללכת עד הסוף"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 23:51

הפועל תל אביב השלימה סוויפ ומתכוננת לקרית אתא בחצי: "רוצים לשלוט במצב". הפועל חיפה הובסה, גודס: "העייפות מצטברת, ורואים את זה בכל הסדרות"

הפועל תל אביב השלימה הערב (ראשון) את המשימה הראשונה שלה בפלייאוף כשניצחה 65:83 את הפועל חיפה, השלימה 0:3 בסדרת רבע הגמר ועלתה לשלב חצי הגמר, שם היא תפגוש את עירוני קרית אתא שהשלימה בעצמה סוויפ על מכבי רמת גן.

תומר גינת, הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
קבוצה חזקה ומאוזנת. גינת/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס: "הגיע לנו לעלות לסיבוב הבא. בכל המשחקים הובלנו ב-20 הפרש או יותר, מלבד המשחק שהם חזרו בו. הראינו שאנחנו קבוצה יותר טובה מחיפה. יש להם הרבה בעיות, לא היה סיכוי שלא נעפיל מהשלב הזה. זה נגמר, עכשיו היריבה הבאה היא קרית אתא, אנחנו מכבדים אותם כמה שאפשר. המטרה היא להגיע לגמר. הכל קורה מהר, נצטרך להיות מוכנים בעוד כמה יום.

"הוכחנו מאז שהגעתי לכאן שכל השחקנים שלנו יכולים להיות פקטורים, אנחנו לא תלויים רק בגארדים שלנו, יש לנו פורוורדים ומשחק פנים. צריכים לשחק טוב 40 דקות, נצטרך להיות מוכנים.

"בעונה היא עם חולון, כולם ידעו שאנחנו ראש בראש עם מכבי עד המלחמה. אם נהיה בריאים, נוכל ללכת עד הסוף. אנחנו רוצים לשלוט במצב הזה. אז בחולון היו לי הרבה שחקנים חסרים, זאת ההזדמנות שלי, לעשות מה שלא יכולתי לעשות לפני כמה שנים. מה שחשוב זה הקבוצה, זה לא אני, הפועל צריכה להגיע לגמר מול מכבי או ירושלים".

גיא גודס, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"ה שהגענו למקום 7, השגנו את המטרה שהציגו לי"/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה גיא גודס: "לצערנו הכל נדחס בגלל המלחמה למשחקים מאוד צפופים. אנחנו קבוצה מאוד קצרה, גם בבית התחתון הייתה לנו תקופה של שלושה ארבעה משחקים בשבוע, את כל זה אנחנו סוחבים. לקבוצות הקטנות יש סגלים קצרים, ושחקנים ספציפיים משחקים המון דקות, וזה מאוד קשה. היה לי ברור שתהיה עייפות, אלכס היה גמור ברוממה. העייפות מצטברת ורואים את זה בכל הסדרות, יש 30 ו-20 הפרש, קשה להתמודד עם קבוצות עם 10 שחקנים, והגלים עולים ועולים והרמה לא משתנה.

"אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, עשינו 10 מ-12 ניצחונות, היינו אטרקטיביים, אני בוחר להסתכל על האופי הזה של השחקנים על מה שהם עשו בריצה הזאת. המטרה הייתה להישאר בליגה. זה שהגענו למקום 7, השגנו את המטרה שהציגו לי. לא היה קל, היה מאתגר אבל אני שמח.

"אם הייתי מחכה בחוץ ולא הולך להפועל חיפה, אולי הייתי הולך להזדמנויות יותר טובות. לא בוכה על חלב שנשפך. זאת הייתה מבחינתי לסגור מעגל, תמיד היה לי את הדיבור איתם, אבל זה אף פעם לא צלח, דווקא במלחמה הבנתי שהם במצב לא פשוט אז כן אמרתי שאני איתם ועושה את המקסימום".

גור לביא: "זה הכל עניין של הצבת מטרות, המטרה הראשונה שלנו הייתה לשרוד, וברגע שהצלחנו לעשות את זה, אז תמיד אפשר להציב עוד יעד, וזה יעד יותר רחוק ותלוי איך מסתכלים על זה.

"זו שנה ראשונה שאני באמת משחק בליגת העל, למדתי מכל השחקנים המבוגרים סביבי, מגיא, אני גאה מאוד בדרך שעשינו, לא מאוכזב בכלל, גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully