וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלומות שלכם הם עכשיו גם שלי": המופע של מוריניו בפנרבחצ'ה

"המיוחד" הוצג כמאמנה החדש של קבוצת הפאר הטורקית מול אלפי אוהדים נלהבים: "מעתה אני שייך למשפחה, החולצה הזו היא העור שלי. אין מקום טוב יותר להרגיש את תשוקת הכדורגל". צפו בקבלת הפנים החמה

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

אחרי שאימן בפורטו, צ'לסי, אינטר, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ורומא, לא היו הרבה שחשבו שהתחנה הבאה בקריירה של ז'וזה מוריניו תהיה דווקא פנרבחצ'ה. "המיוחד" הכריז רגע לפני גמר ליגת האלופות כי הוא יאמן את סגנית אלופת טורקיה בשנתיים הקרובות, ואתמול (ראשון) הוא הוצג באצטדיונה הביתי של הקבוצה מול אלפי אוהדים נלהבים שהדליקו אבוקות ביציעים ושרו לכבוד הפורטוגלי.

"אני מודה לכם על האהבה שלכם, אהבה שהרגשתי מהרגע הראשון ששמי נקשר לפנרבחצ'ה", אמר מוריניו לאלפי האוהדים. "בדרך כלל מאמן מקבל אהבה אחרי שהוא מוכיח ומנצח. במקרה הזה אני מרגיש שאתם אוהבים אותי עוד לפני הניצחונות שיגיעו. זאת אחריות גדולה, אני מבטיח שמעתה אני שייך למשפחת פנרבחצ'ה, החולצה הזו היא העור שלי".

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה. GettyImages
"החולצה הזו היא העור שלי". מוריניו בהצגתו בפנרבחצ'ה/GettyImages

צפו בקבלת הפנים החמה של אוהדי פנרבחצ'ה לז'וזה מוריניו

אוהדי פנרבחצ'ה בקבלת הפנים לז'וזה מוריניו. GettyImages
הקהל כבר לא יכול לחכות/GettyImages

הפורטוגלי הגיב לטירוף של האוהדים והדליק עוד יותר את הקהל כשחגג יחד איתו ועשה סיבוב ראווה בין היציעים: "כדורגל הוא תשוקה, ואין מקום טוב יותר להרגיש את התשוקה הזאת. אני רוצה לעבוד עבור הכדורגל והליגה הטורקית. אני רוצה לומר שמהרגע שחתמתי על החוזה שלי, החלומות שלכם הם עכשיו גם החלומות שלי".

אוהדי פנרבחצ'ה בקבלת הפנים לז'וזה מוריניו. GettyImages
"אין מקום טוב יותר להרגיש את התשוקה הזאת"/GettyImages

לפני המעבר המתוקשר לפנרבחצ'ה, מוריניו קושר למשרות האימון בצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, נבחרת ברזיל וקבוצות מהליגה הסעודית, אך בחר בסופו של דבר במועדון הפאר הטורקי במטרה להחזיר לו את תואר האליפות בפעם הראשונה מאז עונת 2013/14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully