וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו פנה לשני אקסים מריאל, פאטי בדרך לסביליה?

אקס מכבי תל אביב מבוקש בפרמיירליג, סאנצ'ו הציב תנאי חדש למנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי סימנה מחליף מעניין לאדרסון, מילאן ונאפולי קרובות להכרזה

מחוץ לקווים, 2.6/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

שמועות

* אנטוניו קונטה חתם על חוזה בנאפולי לשלוש שנים, עם שכר של 7 מיליון יורו לעונה - כך מדווחים באיטליה. מילאן צפויה להודיע בימים הקרובים על מינויו של פאולו פונסקה כמחליפו של סטפנו פיולי.

* בגרמניה ואנגליה דנים בעתידו של ג'יידון סאנצ'ו. בורוסיה דורטמונד רוצה להשאיר אותו, והשחקן מוכן לכך, אך מנצ'סטר יונייטד דורשת עליו 50 מיליון יורו, סכום אותו הגרמנים לא מוכנים לשלם. מצדו, דווח כי האנגלי יסכים לחזור ליונייטד, אך ורק אם אריק טן האח לא ימשיך לאמן את הקבוצה.

* ב"אולטימה הורה" מדווחים ששוערה של מכבי תל אביב לשעבר, פרדראג ראיקוביץ', עשוי לעזוב את מאיורקה בקיץ. לפי הדיווח, מספר קבוצות פרמיירליג מעוניינות בשוער נבחרת סרביה.

בספרד מדווחים: כריסטיאנו רונאלדו פנה לשני חבריו לשעבר מריאל מדריד והציע להם להצטרף לקבוצתו הסעודית אל נאסר: הראשון הוא קאסמירו, שמנצ'סטר יונייטד תשמח לשחררו לכסף הגדול של הסעודים, והשני הוא נאצ'ו, הבלם הוותיק של הבלאנקוס, שבסוף השבוע הניף את גביע האלופות, אך יודע שמקומו בהרכב ריאל ממש לא מובטח.

* אחרי הפרידה מבורוסיה דורטמונד בהפסד בגמר ליגת האלופות, מרקו רויס בדרך לארצות הברית. בתקשורת האמריקאית טוענים שמרקו רויס זכה להצעות ממספר קבוצות מליגת ה-MLS, אך צפוי להצטרף ללוס אנג'לס גלקסי.

* בצל ההתעניינות מצד קבוצות בערב הסעודית באדרסון, מנצ'סטר סיטי סימנה את המחליף האידיאלי עבורה לעמדת השוער - מייק מניאן, שוערה הצרפתי של מילאן.

* ב"מירור" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הצטרפה לווסטהאם במירוץ אחר מתאוס קוניה, חלוצה של וולבס. תג המחיר של הברזילאי: 60 מיליון ליש"ט.

מייק מניאן, שוער מילאן. GettyImages
התחנה הבאה - מנצ'סטר סיטי? מייק מניאן/GettyImages

* אנסו פאטי לא ימשיך בברייטון וישוב לברצלונה שממנה הושאל, אבל ספק אם יישאר בשורותיה בעונה הבאה. המועמדת המובילה לצרפו היא סביליה, שראשיה סימנו את הקשר בן ה-21 כאחד משחקני המפתח לעונה הבאה.

* ימשיך ללבוש לבן - ב"אתלטיק" מדווחים שלוקאס ואסקס יעריך את חוזהו בריאל מדריד בשנה נוספת.

* ב"טלגרף" נטען שפולהאם סימנה את אמיל סמית' רואו, קשרה של ארסנל, כאחד הידעים העיקריים שלה לקיץ הקרוב.

* ניקולו זאניולו לא ימשיך באסטון וילה והוא שב לגלאטסראיי שממנה הושאל, אך ויאריאל הפכה למועמדת המובילה לצרפו. פיורנטינה נאבקת גם כן על שירותיו של הקשר ששוב יחסר לנבחרת איטליה ביורו עקב פציעה.

* אמרסון רויאל הביע את רצונו לעבור למילאן. טוטנהאם צפויה לדרוש עבור המגן הימני כ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully