וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר וקין נפגשו. במכבי ת"א מחכים להחלטה

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 21:56

לפני שקין הגיע ללונדון לצפות בגמר ליגת האלופות, הוא טס לפגישה עם גולדהאר. עוזריו של המאמן לוחצים להישאר, אבל הכדור במגרש שבין קין לבעלים, שממתין לשמוע האם המאמן האירי ממשיך במועדון לעונה נוספת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים בבלומפילד/אריאל שלום

רובי קין ומיטש גולדהאר נפגשו, ובמכבי תל אביב עדיין ממתינים לשמוע האם המאמן ממשיך לעונה נוספת. בעלי מכבי תל אביב והמאמן האירי, שהוביל את המועדון לאליפות, נפגשו בשבוע שעבר ומיד לאחר מכן הגיע קין ללונדון שם צפה אתמול (שבת) עם בנו באיצטדיון וומבלי בגמר ליגת האלופות.

הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, עם רובי קין וצלחת האליפות לעונת 2023/24. אריאל שלום
לקין יש חוזה, אבל זה לא אומר שהוא ימומש/אריאל שלום

קין טס לפגישה עם גולדהאר ביום רביעי שעבר אחרי מספר ימים בהם שהה עם צוותו בישראל. המאמן לא מיהר לעזוב את ישראל אחרי האליפות, אלא נותר עם עוזריו בתל אביב במשך ארבעה ימים. מכאן המריא לפגישה עם גולדהאר וכעת ממתינים בקרית שלום לשמוע האם המאמן ממשיך במועדון לעונה נוספת כפי שמכבי תל אביב רוצה. גם עוזריו של קין רוצים בכך אך כאמור הכדור נמצא במגרש שבין גולדהאר לקין.

אחרי שמכבי חיפה סגרה עם ברק בכר, הפועל באר שבע החתימה את רן קוז'וך והפועל תל אביב הודיעה שמסאי דגו יאמן אותה, מכבי תל אביב נותרה האחרונה שצריכה להודיע האם רובי קין ימשיך איתה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully