וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר שלח מצטרף לנבחרת ישראל כעוזרו של רן בן שמעון

2.6.2024 / 19:00

שחקן העבר הועדף על פני ייני, ויהיה עוזר נוסף לבן שמעון לצד גל כהן. שלח, 53, בעל 85 הופעות בינלאומיות, יהיה הבלם השלישי בצוות האימון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

נמשכת הרכבת הצוות המקצועי של נבחרת ישראל בכדורגל: אמיר שלח מצטרף לנבחרת כעוזרו של רן בן שמעון, ויהיה עוזר יחד עם גל כהן. שלח, 53, בעל 85 הופעות במדי הנבחרת, שיחק רוב הקריירה כבלם מכבי תל אביב, ובמדיה זכה בשלוש אליפויות ודאבל אחד. לתקופה מסוימת אף היה שיאן ההופעות בנבחרת. כעת, עם צירופו, הצוות המקצועי של הנבחרת מורכב משלושה בלמים - בן שמעון, שלח וכהן - ויהיה מעניין לראות אם הרכב המאמנים ישפר את משחק ההגנה של הנבחרת. כזכור, שרן ייני נחשב למועמד נוסף להתמנות כעוזר של בן שמעון, שכאמור, בסופו של דבר העדיף את שלח.

שחקן נבחרת ישראל לשעבר, אמיר שלח. GettyImages
בעבר שיאן ההופעות. שלח חוזר לנבחרת/GettyImages

בנבחרת מתכוננים כאמור למשחקי הידידות מול הונגריה ובלארוס שייערכו בהונגריה והחל ממחר יתקיימו האימונים בשפיים בסגל רחב יותר, אם כי עדיין לא צפויים להגיע כל השחקנים שזומנו מאחר שחלקם קיבלו עוד יום או יומיים לחופשות.

מאחר שהנבחרת יוצאת בתקופה כל כך רגישה לחו"ל ולאור ההתנכלויות למשלחות הישראליות בחו"ל בתקופה הזו, יקבלו השחקנים תדריך ביטחוני מעמיק וקפדני עם הוראות ברורות ומקיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully