וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד עונה באירופה: גנט וגנדלמן ניצחו בגמר הפלייאוף על הקונפרנס ליג

הקשר הישראלי פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בניצחון 0:1 על גנק, שהעניק לקבוצה הבלגית את הכרטיס למפעל האירופי השלישי בחשיבותו. שלושער ובישול לדאבור ב-0:10 של אל שבאב

מחוץ לקווים, 30.5/מערכת וואלה, אולפן וואלה

פלייאוף הליגה הבלגית הסתיים כבר, והיום (ראשון) הגיע משחק הגמר בין גנט של עומרי גנדלמן, הקבוצה שסיימה ראשונה בפלייאוף הקונפרנס ליג של הליגה, לבין גנק, שסיימה חמישית בפלייאוף העליון, על הזכות להיות במפעל האירופי השלישי בחשיבותו בעונה הבאה. גנט והקשר הישראלי ניצחו 0:1 משער של אנדרו יולסאגר הדני בדקה ה-60, והעפילו עונה נוספת לקונפרנס ליג.

הקשר הישראלי שיחק 90 דקות משחק שלישי ברציפות, וסייע לקבוצה שלו לנצח אחרי עונה אישית נפלאה עבורו עם 11 שערים וחמישה בישולים. כזכור, גנט פגשה את מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג בעונה החולפת, והודחה על ידי מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של המפעל בשלב מאוחר יותר של העונה.

* מונס דאבור סיים את העונה הראשונה שלו בשבאב אל אהלי מהליגה האמירתית עם 14 שערים ו-5 בישולים, אחרי שקבוצתו הביסה 0:10 את חאטה במחזור הסיום וחלוץ נבחרת ישראל לשעבר כבש שלושער גדול והוסיף בישול.

עומרי גנדלמן גנט. GettyImages
עוד עונה עם הכרטיס לקונפרנס ליג. גנדלמן/GettyImages

* עופרי ארד פתח בהרכב ושיחק 90 דקות בניצחון 2:4 של קייראט על שחטאר קרגנדי במסגרת המחזור ה-10 של הליגה הקזחית. הניצחון העלה את קרייאט למקום השני בטבלה.

* עומר אצילי עלה מהספסל בדקה ה-70 בהפסד 2:1 של אל עין לאל ג'זירה במחזור הסיום של הליגה האמירתית. לקבוצתו של שחקן הכנף הישראלי עדיין שני משחקים חסרים, אך היא הבטיחה שתסיים את העונה במקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully