וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת על קוז'וך: "השינוי נכפה עלינו, נמצא איש רעב"

מחזיקת הגביע ציפתה שקוז'וך יאריך חוזה, לא הצליחה להחתים גם דגו: "נבחר את המאמן הנכון בימים הקרובים". קוז'וך: "תודה שנתתם לי להרגיש בבית"

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

במכבי פתח תקוה קיבלו הערב (ראשון) באכזבה גדולה את דבר חתימתו של רן קוז'וך בהפועל באר שבע, ואומנם ניסו לעשות מהלך של הרגע האחרון בנוגע למסאי דגו, אבל גם אותו איבדה אחרי שחתם בהפועל תל אביב.

כעת מכבי פתח תקוה תחפש מאמן צעיר ובמועדון אומרים שהמחשבה תהיה לצרף מאמן שלא אימן העונה בליגת העל. כזכור, מחזיקת הגביע טענה כבר שכל הפרטים מול קוז'וך סוכמו ונסגרו, והם ציפו ממנו לחתום על הארכה חוזהו לעונה נוספת, אך כעת לאחר שהמאמן חתם בבאר שבע, ינסו למצוא לו מחליף על הקווים.

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה עם רן קוז'וך. ברני ארדוב
אחד עוזב, השני יתפספס? קוז'וך ודגו/ברני ארדוב

הקבוצה היום כתבה לאוהדיה: "מאמן הקבוצה רן קוז'וך החליט לסיים את עבודתו במועדון. ברצוננו להודות לרן על תרומתו למועדון וזכיה בגביע הסטורי. המועדון מאוד רצה לראות את רן ממשיך בקבוצה ולהמשיך את הדרך החדשה, אך השינוי נכפה עלינו ולא נותר לנו אלא לקבל את רצונו של רן לעזוב כעובדה מוגמרת.

"המועדון ימשיך את דרכו המקצועית ויבחר את המאמן הנכון לתפיסה המקצועית בימים הקרובים. אוהדים יקרים, מכבי פ"ת בניהול חזק ודרך חזקה תדע לבחור את האיש הרעב והאיכותי שיתאים לה.
המועדון מעל הכל".

קוז'וך פנה לאוהדי מכבי פתח תקוה, וכתב: "אוהדים יקרים, כמוכם גם אני עדיין נרגש מהזכיה ההיסטורית בגמר גביע המדינה וכל כך שמח שזכיתי לחוות זאת עם המועדון הנפלא הזה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לאבי לוזון על התמיכה והאמון בי לכל אורך הדרך. לאופיר וטל על שיתוף הפעולה המושלם שאפשר לחלום ולהשיג. לצוות המקצועי ולשחקני הקבוצה שעבדו כל כך קשה כדי שנוכל להיות גאים בעצמנו בסיומה של העונה הנפלאה הזו.

"ואתם אוהדים יקרים, אתם באמת קהל מיוחד, תודה שנתתם לי להרגיש בבית גם כשרק הכרנו, תודה על התמיכה, תודה שהייתם שם בשבילנו כשהיינו צריכים אתכם, אין ראויים מכם לתואר הזה. אני יודע שהקבוצה נמצאת בידיים טובות, עם אנשים שימשיכו לקחת אותה קדימה להצלחות. שלכם, רן".


בגזרת השחקנים הודיעו במועדון באופן רשמי על שחרורם של מואיז אדילהו ואיברהים ג'אבר, שלא ימשיכו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully