וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גול עצמי? הקמפיין החדש של מודריץ' וסאקה

כוכבי הכדורגל לוקה מודריץ' ובוקאיו סאקה משתפים פעולה עם Snickers. קבלו הצצה

לוקה מודריץ' בקמפיין לסניקרס/יחצ

היום Snickers פותחת בקמפיין חדש וכלל אירופאי עם הסלוגן "גול עצמי? אולי אתה פשוט צריך סניקרס" בשיתוף כוכבי הכדורגל לוקה מודריץ', קפטן נבחרת קרואטיה המשחק בריאל מדריד, ובוקאיו סאקה המשחק בארסנל ובנבחרת אנגליה. הקמפיין של המותג Snickers , הידוע בפרסומות ספורטיביות והומוריסטיות במיוחד, נכלל תחת תאגיד הממתקים הבינלאומי Mars , מראה כיצד החטיף מסייע לאוהדי כדורגל להימנע מ"גולים עצמיים" מביכים, ולמי שבכל זאת זה קרה לו, מסייע לו לעבור ולהמתיק את המקרים הללו.

ליאב פלד, מנכ"ל מרס ריגלי ישראל: "אנחנו יודעים שכל אוהד כדורגל לוקח באופן קשה גול עצמי של הקבוצה שלו ולקראת אליפות היורו בכדורגל שמתחילה בקרוב רצינו להדגיש את 'הגולים העצמיים' שכל אחד מאיתנו עושה ואין מתאים יותר להדגים זאת משניים מהשמות הגדולים בכדורגל. הקמפיין עם מודריץ' וסאקה מעודד את אוהדי הכדורגל לצחוק על הטעויות שלהם, בעוד ש- Snickers נותן טעם של סיפוק שמציל אותך ברגעים בהם כל מה שאתה רוצה הוא לטמון את הראש בחול".

קמפיין סניקרס. יחצ,
קמפיין סניקרס/יחצ

בנוסף, הצרכנים מוזמנים להשתתף בפעילות גלובאלית נושאת פרסים במרחב הדיגיטלי, על ידי סריקת ה-QR קוד בנקודות המכירה או בכניסה לאתר הפעילות ולשחק במשחק. לאחר סיום הפעילות, בסוף אוגוסט תתקיים הגרלה בין כלל המשתתפים, מתוכם יוגרלו 8 זוכים, שיזכו לטוס לאחת ממדינות אירופה עם חבר/ה ולשחק מול אחד מכוכבי הכדורגל לוקה מודריץ' או בוקאיו סאקה במשחק גיימינג כדורגל, כאשר הטיסה כוללת לינה והוצאות אוכל, בכפוף ובהתאם לתקנון המבצע.

  • עוד באותו נושא:
  • סניקרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully