וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסור אלכוהול וסלילי תיל. גרמניה מתכוננת לאוהדי נבחרת אנגליה

אוהדים לא יורשו לשתות אלכוהול ביציע גם אם נרכשו בתחומי האצטדיון. בגלזנקירשן חוששים ממהומות בין אנגלים לתומכי פוטין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

אוהדי הכדורגל ביורו 2024, ובמיוחד האוהדים האנגלים, צפויים לחוות חוקים נוקשים לגבי שתיית אלכוהול. בניגוד למדיניות המתירנית שקיימת בגרמניה בשגרה לגבי רכישת ושתיית אלכוהול בתוך מגרשי כדורגל, ביורו הקרוב המדיניות של צריכת אלכוהול תהיה נוקשה יותר כאשר אוהדים עדיין יורשו לקנות אלכוהול בתוך האצטדיון, אך לא יורשו לקחת את השתייה החריפה למקומותיהם.

פטר בות, שוטר גרמני בכיר, אמר בריאיון ל"הסאן" כי אמנם לא יהיו הגבלות על קניית אלכוהול אך תיאסר ישיבה בתחומי המגרש עם אלכוהול: "בניגוד למשחקי ליגה בגרמניה, הסכמנו כי ביורו הקרוב בגרמניה לא תותר כניסה עם אלכוהול למקומות הישיבה".

ההגבלות החדשות לא נגמרות בתחומי האצטדיון, כשבגלזנקירשן, יוטל איסור מוחלט על מכירת אלכוהול בכוסות ובבקבוקים בשטחי העיר בימים של משחקים של נבחרת אנגליה, ותוצב אבטחה כולל "סלילי תיל" במוקדים מועדים לפורענות בעיר, כאשר נבחרת אנגליה תפתח שם את הטורניר במשחק מול נבחרת סרביה. החשש העיקרי של הרשויות הוא מהתנגשויות אלימות בין אוהדי נבחרת שלושת האריות לבין אוהדים סרבים תומכי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.

אוהד כדורגל שותה בירה במשחק של באיירן מינכן נגד ארסנל. Alex Grimm, GettyImages
ביורו כבר לא יוכלו לשתות בתוך האצטדיון. צופה עם בירה במשחק ליגת האלופות/GettyImages, Alex Grimm

ההגבלות החדשות על אלכוהול במגרשי כדורגל בקיץ בגרמניה, מצטרפות למקרה של גביע העולם בקטאר ב-2022, אז הוחלט לאסור על מכירת בירה באצטדיונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully