וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע האיגוד דורש משחק רדיוס להפועל חולון

2.6.2024 / 11:37

עו"ד איתמר ליפנר העמיד לדין את הסגולים בעקבות האבוקות במשחק השני בסדרה נגד הפועל ירושלים ובגין תלונת האדומים על זמבורה שהופעלה מאחורי ספסל הקבוצה

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

הצרות של הפועל חולון לא נגמרות, ואחרי פציעות של טאג' מקול וניב משגב במהלך הסדרה, יחד עם פיגור 2:0 לאחר שני משחקים מותחים, תובע איגוד הכדורסל, עו"ד איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את הפועל חולון בעקבות אירועי המשחק נגד הפועל ירושלים ביום שישי האחרון בהיכל הטוטו, ודרש מבית הדין לגזור על הקבוצה עונש של משחק רדיוס אחד במרחק של 50 ק"מ ומשחק רדיוס נוסף על תנאי.

ההעמדה לדין הגיעה בעקבות דו"ח המשקיף גילי עובד ותלונת הפועל ירושלים. על פי ההעמדה לדין הודלקו בין 4 ל-6 אבוקות בפתיחת המשחק שגרמו לעצירת המשחק ל-6 דקות בעקבות התפזרות העשן באולם. לאחר מכן נכתב כי: "בתלונת הפועל ירושלים נטען כי אחת האוהדות עשתה שימוש בזמבורה מאחורי ספסל הפועל ירושלים. כאשר נציג הפועל ירושלים פנה למשקיף, הוא נענה שמדובר במעשה מותר ושאין בעיה. מתגובת המשקיף לתלונהה עולה כי נציג הפועל ירושלים הראה לו סרטון, וכי הוא היה סבור כי מדובר בסרטון בדיעבד, אחרת היה פועל להרחקת האוהדת. יצוין כי הפועל ירושלים צירפה לתלונתה סרטון של אותה אוהדת".

כאמור ליפנר דרש משחק רדיוס בפועל ועוד עונש של משחק אחד על תנאי. "לא נעלמה מעיני העובדה כי נגד הקבוצה תלוי ועומד עונש של סגירת יציע על תנאי בגין התנהגות אוהדיה במשחק נגד מכבי רמת גן, אולם מאחר שמדובר במסכת עובדתית שונה, אני סבור כי אין להפעיל את התנאי".

עמית שרף מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
אם יכפו משחק רביעי, הוא כנראה לא ישוחק בחולון. מאמן חולון עמית שרף ועוזרו גוני יזרעאלי/ברני ארדוב

חולון תשחק הערב (ראשון) את משחק מספר 3 בסדרת רבע הגמר מול האדומים ואם לא תתחולל הפתעה, יהיה זה המשחק האחרון העונה של הסגולים, ועונש הרדיוס, אם יושת, יופעל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully