וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון יודעת: "אי אפשר לעצור את לוקה וקיירי"

מאזולה טוען כי המקסימום הוא "לשמור אותם ברמה גבוהה". טייטום מחכה לחזרת פורזינגיס ומבהיר: "חייבים לנצח את הסדרה הזו"

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון חוגג העפלה לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

גמר ה-NBA ייצא לדרך בלילה שבין חמישי לשישי, ולנו לא נותר אלא לספור את השעות. אחרי שהדיחו את המדורגת ראשונה במערב אוקלהומה סיטי, סיפקו לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג הצגה מרשימה לא פחות מול מינסוטה בגמר המערב, וכעת מצפה להם המשוכה האחרונה בדרך לתואר - בוסטון החזקה.

הסלטיקס כמובן פייבוריטים לאחר שהעמידו את המאזן הטוב ביותר בעונה הסדירה והפסידו פעמיים בלבד עד כה במזרח, אך גם להם ברור: הקו האחורי הנפיץ הזה מסוגל להכניע כל קבוצה. "אי אפשר לעצור את לוקה וקיירי", הודה המאמן ג'ו מאזולה. "אפשר לשמור אותם ברמה גבוהה ואפשר לנסות לשחק משחק שלם, כי הכל קשור אחד לשני".

מי שישוב לשורות אלופת המזרח הוא קריסטאפס פורזינגיס, שהחמיץ את החודש האחרון בשל הפציעה בשוק אך אמור לעלות בחמישייה במשחק מספר 1 של הגמר. "כשהוא בשיאו הוא אדיר עבורנו", אמר מאזולה, וג'ייסון טייטום הוסיף: "הוא עשה כל מה שביקשנו ממנו העונה, מגיע לו הרבה קרדיט. הרבה גבוהים פשוט היו עושים רק מה שנוח להם, אבל הוא יצא מאיזור הנוחות שלו והפך אותנו לקבוצה טובה יותר".

מאמן בוסטון סלטיקס ג'ו מאזולה עם ג'ייסון טייטום. Dylan Buell, GettyImages
יהיה מרתק. מאזולה וטייטום אחרי גמר המזרח/GettyImages, Dylan Buell

טייטום עצמו טען כי הוא וחבריו למדו לקח מהגמר של 2022 (בו סיים עם 21.5 נקודות ב-31.5 אחוז ל-2), וכעת הוא נואש לזכות באליפות ראשונה בקריירה: "הפעם זה שונה לגמרי. זו הזדמנות נהדרת עבורנו, לא תמיד אתה מקבל צ'אנס נוסף. אנחנו חייבים לנצח את הסדרה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully