וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג "בדרך לחזרה מלאה לקראת היורו"

למרות חששות לגבי כושרו של דה יונג עקב פציעה בקרסול הימני, קשר ברצלונה ונבחרת הולנד המשיך להתאמן ולפי דיווח "נמצא תחת מעקב צמוד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

עקב היעדרותו ממשחקי ברצלונה לקראת סיום העונה, עלו תהיות וחששות בהולנד שמא פרנקי דה יונג, כוכב ברצלונה ונבחרת הולנד, לא יהיה בכושר מספיק ליורו שיחל ב-14 ביוני, אך למרות סימני השאלה, רולנד קומאן כלל כצפוי את כוכב ברצלונה בסגל של ה-26 של נבחרת הולנד. דה יונג חזר להתאמן אחרי מספר שבועות שהחמיץ את משחקי ברצלונה בגלל פציעה בקרסול במהלך הקלאסיקו בחודש אפריל.

לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו", דה יונג לקח חלק באימונים של ההולנדים במתחם האימונים בזיסט, אבל הוא נמצא תחת השגחה ונבדק על מנת לראות שהוא באמת יכול לחזור למגרשים בצורה מלאה, וכאשר קומאן אמנם לא ייעד לו בינתיים תפקיד מרכזי באימונים בגלל הפציעה, אבל הוא בדרך לחזרה לשגרת אימונים מלאה ועשוי לפתוח כבר במשחק הראשון של הולנד מול פולין בשלב הבתים.

אם הקשר בן ה-27 יהיה בכושר טוב מספיק בקרוב, יש סיכוי שאפילו יקבל דקות במשחקי הידידות הקרובים של הכתומים נגד נבחרות קנדה ביום חמישי הקרוב ואיסלנד (10.6).

פרנקי דה יונג באימון נבחרת הולנד. Soccrates Images, GettyImages
עשוי לקבל דקות כבר במשחקי הידידות הקרובים של הולנד. דה יונג ונבחרת הולנד/GettyImages, Soccrates Images

כוכב אייאקס לשעבר הבקיע העונה שני שערים ב-30 הופעות בכל המסגרות בברצלונה עד שנפצע. בחודשים האחרונים עלו דיווחים שהוא עשוי להימכר בקיץ הקרוב, כאשר ברצלונה תציב עליו תג מחיר של 70 מיליון יורו.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

משחקי נבחרת הולנד ביורו 2024

פולין - 16.6 (המבורג)
צרפת - 21.6 (לייפציג)
אוסטריה - 25.6 (ברלין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully