וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' הודה: הקהל הציל אותי במשחק ההיסטורי

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 8:59

הסרבי מצא עצמו בפיגור 2:1 במערכות - ואז קיבל זריקת עידוד בפריז: "הייתי זקוק לזה". המשחק הסתיים ב-3:07 בלילה: "דברים היו צריכים להתנהל אחרת"

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
אין הרבה זמן לנוח. ג'וקוביץ'/רויטרס

את המשחק הזה, נובאק ג'וקוביץ' לא ישכח עוד זמן רב. המדורג ראשון עלה למשטח בפריז אמש (שבת) בשעה 23:00 (שעה מקומית), למשחק הסיבוב השלישי שלו מול לורנצו מוזטי האיטלקי. מזג האוויר דחה את פתיחת המשחק בלמעלה משעתיים, התנאים לא היו אידיאליים, וכך גם יכולתו של הסרבי האגדי.

ג'וקוביץ' מצא עצמו בפיגור 2:1 במערכות, ונראה לא פעם מותש, עם ידיים על המותניים. בסופו של דבר הוא התעורר, ניצח 5:7, 7:6 (6), 6:2, 3:6, 0:6 והעפיל לשמינית הגמר, כדי לשמור בחיים את חלום הגרנד סלאם ה-25 שלו. המשחק הדרמטי הסתיים ב-3:07 בלילה - השעה הכי מאוחרת בתולדות טורניר החימר הצרפתי.

בתחילת המערכה הרביעית עודד הקהל בפריז את הטניסאי האגדי ונתן לו את הרוח הגבית כדי להשלים את הקאמבק. "הייתי בצרות צרורות, הוא שיחק טניס מדהים", פרגן הסרבי ליריבו. "לא ממש ידעתי מה לעשות. ואז הקהל החל לקרא בשמי וזה נותן לי רוח חדשה של כוח רצון ואנרגיה. הייתי זקוק לדחיפה הזאת. מאותו רגע הייתי שחקן אחר, פשוט רכבתי על הגל".

בכך, ג'וקוביץ' ניצח את משחקו ה-369 בגרנד סלאמים - מקום ראשון אי פעם, בצוותא עם רוג'ר פדרר. הסרבי סירב להרחיב בסיום על החלטת המארגנים להעביר את המשחק לאצטדיון אחר ("לא רוצה להיכנס לזה. יש לי את הדעות שלי, דברים היו צריכים להתנהל בצורה אחרת"), אך במהלך המשחק הוא נראה עצבני ומתוסכל. באחד המקרים פנה לשופט ואמר: "אני מבקש ממך לנקות את המשטח, כי יש עליו כל כך הרבה חימר. אני לא יודע למה זו בקשה כל כך גדולה באחת בלילה, אחרי שחיכיתי 20 שעות לשחק".

בסיבוב הבא מחכה לו מפגש עם המדורג 23, פרנסיסקו סרונדולו. "דחפתי את עצמי לקצה מבחינה פיזית", הודה, "אצטרך למצוא את כל הגנים הצעירים שלי כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully