וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמבפה? אפשר לתת לריאל גם את הגביע של העונה הבאה"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 7:37

בלינגהאם יודע שהצרפתי "ייקח אותנו לרמה אחרת לגמרי", ארסן ונגר מפנטז וברשת נזכרים: זה כמו שדוראנט הצטרף לגולדן סטייט ב-2016

אוהדי ריאל מדריד חוגגים בסנטיאגו ברנבאו את הזכייה בליגת האלופות/רויטרס

ריאל מדריד זכתה אמש (שבת) באליפות אירופה מספר 15 בתולדותיה - יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה של המפעל, ובעונה הבאה היא עתידה להיות מפלצתית עוד יותר. ילד הפלא הברזילאי אנדריק יצטרף כמובן, אך הפרס הגדול יהיה קיליאן אמבפה. מחר אמורים הבלאנקוס להכריז באופן רשמי על צירופו של אחד הכוכבים הגדולים בתבל, וברשת כבר המשילו את המהלך הזה לזה שביצע קווין דוראנט כשחתם בגולדן סטייט האימתנית אחרי שזו זכתה באליפות ה-NBA ב-2016: גם עקיצה לכיוון הכוכב, וגם הודאה בכך שיתר הקבוצות צריכות לפחד.

"אם הוא יגיע, הוא ייקח אותנו לרמה אחרת לגמרי", הודה ג'וד בלינגהאם. "זה יהיה מדהים. ראיתם שהדבר היחיד שקצת חסר לנו זה חלוץ 9 אפקטיבי, וקיליאן אחד הטובים בעולם".

"בעונה הבאה הם יצרפו עוד שחקן שיכבוש 40 שערים, אולי אפשר לתת להם את הגביע כבר עכשיו", הוסיף ארסן ונגר.

ברשת נערכים להגעת אמבפה

נשיא המועדון פלורנטינו פרס אמנם סירב להתייחס רשמית למהלך הענק ("אדבר רק על השחקנים שבסגל כרגע ואברך אותם, לא אתעסק בשחקנים של קבוצות אחרות"), אך לכולם ברור שמעשית, אמבפה כבר שחקן ריאל מדריד.

"אני תמיד רוצה לשחק עם השחקנים הטובים בעולם", אמר ויניסיוס בשבוע שעבר, וכעת הכל ערוך ומוכן: הצרפתי יחתום לחמש שנים בשכר נמוך יותר מזה שהרוויח בפריז סן ז'רמן, אך יקבל בתמורה משהו שאי אפשר לקנות בכסף: את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בליגת האלופות, שנה אחר שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully