וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בסוף ריאל מדריד מנצחת": דורטמונד שבורה - אך גאה

במועדון כואבים את ההחמצות, המאמן טרזיץ': "הגיע לנו יותר, אבל ריאל קרה כקרח ברגע הנכון". הומלס: "הם אף פעם לא טועים"

אוהדי ריאל מדריד חוגגים בסנטיאגו ברנבאו את הזכייה בליגת האלופות/רויטרס

בורוסיה דורטמונד היא לא הראשונה שחווה את זה, ובוודאי שלא האחרונה: אחרי שלחצה את ריאל מדריד, הרגישה שהיא בשליטה, הגיעה להזדמנויות והחמיצה - היא פתאום מצאה את עצמה מפסידה, המומה, מאוכזבת, צופה מהצד בחגיגות של האלופה הלבנה. דורטמונד, שחזרה לגמר ליגת האלופות אחרי 11 שנים, קיוותה לשחזר את ההיסטוריה אבל נכנעה 2:0 לריאל מדריד, ולא הצליחה לשחזר את ההישג שלה מ-1997, אז הוכתרה בפעם היחידה בתולדותיה לאלופת אירופה.

ג'יידון סאנצ'ו מאוכזב אחרי ההפסד של בורוסיה דורטמונד מול ריאל מדריד, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
לא הראשונים שזה קורה להם. דורטמונד/רויטרס

המאמן המפסיד אדין טרזיץ': "נתנו תצוגה נהדרת ואני חושב שהגיע לנו יותר מאשר להפסיד 2:0. מהשנייה הראשונה, הראינו לכל העולם שאנחנו לא כאן רק כדי לשחק גמר - אבל לנצח בו. עשינו כל כך הרבה דברים נכון, אבל הם היו קרים כקרח ברגע הנכון, וזה מה שהיה חסר לנו היום.

"אחרי המשחק, אתה תמיד יכול לשאול את השאלה מה היית צריך לעשות אחרת. אני חושב שעשינו הרבה דברים נכון, אבל מצב נייח שינה את המשחק. אנחנו צריכים ללמוד מזה. שיחקנו טוב, היינו מסוכנים בהתקפות מעבר אבל לא כבשנו".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מרסל זאביצר מאוכזב לצד מרקו רויס אחרי ההפסד של בורוסיה דורטמונד מול ריאל מדריד, גמר ליגת האלופות 2024. רויטרס
"הסיפור שלנו נמשך"/רויטרס

"כדורגל זה לא עולם האגדות, ולא תמיד יש סוף טוב", נכתב בחשבון הרשמי של דורטמונד, "הסיפור שלנו נמשך, ולא יכולנו לעשות את זה בלי התמיכה שלכם, קיר הפלא הצהוב שלנו, תודה לכם".

שוער הקבוצה גרגור קובל, שהצטיין: "כרגע אנחנו פשוט מאוכזבים. זה נורמלי אחרי משחק כזה, אחרי שהייתה לנו כזאת הזדמנות. מול ריאל מדריד, אתה לא מקבל הרבה הזדמנויות, ויודע שהם תמיד מסוכנים. זאת הצלחה עצומה שהגענו לכאן ושיחקנו ככה במשחק הזה, אני סופר גאה בקבוצה ובחברים שלי".

מאט הומלס: "היה לנו משחק נהדר. אני סופר גאה בקבוצה על איך ששיחקנו כאן. שיחקנו באומץ, עם לב, ושיחקנו כדורגל איכותי. רק פספסנו ולא הבקענו שער. מנגד ריאל מדריד כבשה, כמו שהיא עשתה כל כך הרבה פעמים בעבר. היא כמעט אף פעם לא טועה".

יוליאן בראנדט: "אנחנו מנסים לעכל ולהבין איזו הזדמנות היתה לנו, זה היה מושלם אם היינו מחסלים אותם במחצית הראשונה. הצלחנו להיכנס לראש של ריאל, אבל זה לא שווה כלום אם אתה לא מנצל את המצבים".

המנהל המקצועי האנס-יואכים ואצקה סיכם זאת היטב: "זה מאכזב מאוד, אם היינו עולים ליתרון זה היה סיפור אחר לגמרי. אני גאה מאוד בקבוצה הזאת, אבל כשאתה בגמר ולוחץ, בסופו של דבר ריאל מדריד מנצחת, ככה זה כמעט תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully