וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל לא נרגעת: "זה נראה כמו חלום, אך זו המציאות"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 6:41

אלופת אירופה בפעם ה-15 חגגה אל תוך הלילה, אנצ'לוטי הוסיף ואמר: "זאת המסורת של המועדון. כולם צנועים בסגל הזה". בלינגהאם: "היום המאושר בחיי, תמיד חלמתי להיות במשחקים כאלה". מודריץ': "זו קבוצת חיי - מקווה לפרוש כאן"

לונדון ערוכה לגמר ליגת האלופות/יוטיוב

מלכת המפעל עשתה זאת שוב: ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות אחרי שגברה 0:2 על דורטמונד בגמר בוומבלי, והשלימה זכייה 15 בתואר האירופי אחרי ניצחון תשיעי רצוף בגמר. הגרמנים היו אלה שלחצו והחמיצו, אבל דני קרבאחל (72) וויניסיוס (83) כבשו פעמיים לפני הסיום בדרך לתואר. טיבו קורטואה פתח לראשונה והצטיין, טוני קרוס פרש בסטייל, ובסיום הבלאנקוס עושים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב בעולם: להניף את הגביע.

נאצ'ו ושחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה בליגת האלופות 2024. Justin Setterfield, GettyImages
נאצ'ו ושחקני ריאל מדריד חוגגים את הזכייה בליגת האלופות 2024/GettyImages, Justin Setterfield

ג'וד בלינגהאם, שחקן העונה של הליגה הספרדית, לא בלט במיוחד מול קבוצתו לשעבר, אבל בעוד שחקני דורטמונד חבריו לשעבר מיררו בבכי מתסכול, הוא בכה מאושר. "תמיד חלמתי לקחת חלק במשחקים האלה", אמר בהאנגלי, "אתה עובר כל כך הרבה דברים בחיים, עם אנשים שאומרים לך שיש דברים שאתה לא יכול לעשות... הייתי בסדר, עד שראיתי את אבא ואמא שלי. ואח שלי הקטן פה, ואני מנסה להיות דמות לחיקוי עבורו, אני לא יכול לתאר את זה במילים את התחושות שלי, זה היום המאושר בחיי".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן ריאל מדריד טוני קרוס, אחרי הזכייה בליגת האלופות 2024. Marc Atkins, GettyImages
פרידה בקלאס. קרוס/GettyImages, Marc Atkins

בלינגהאם הוסיף: "אני צריך להיות כן, הם היו עדיפים במחצית הראשונה והיו יכולים להוביל אחריה 0:2 או 0:3. אבל זה עניין של אופי... אנחנו מסוגלים לחזור לעניינים. המון כבוד לשני המועדונים... המועדון בו אני נמצא עכשיו כל כך חשוב לי, בדיוק כמו המועדון הקודם שלי. תמיד אהיה אסיר תודה ומלא כבוד לשניהם".

פדריקו ואלוורדה: "אני שמח מאוד - עבור החברים לקבוצה, הצוות, המועדון כולו וכל מי שעזר לנו. כשכולם חשבו שזה נגמר, אנחנו העלינו את הרמה שלנו". גם דני קרבאחל הודה: "היינו יכולים להיות בפיגור גדול,
אבל זה הכדורגל, וזאת ריאל מדריד". לדבריו, "המשחק הזה היה ממש מסובך. יצאנו מהמחצית הראשונה עם רשת נקיה, ואז ידענו שהרגעים שלנו יגיעו. בכנות, אפילו לא הגיע לנו להיות בתיקו במחצית... אנחנו בטוח יודעים לסבול אבל, תאמין לי, אני אשמח לנצח את המשחקים האלה בקלות רבה יותר. הגול? עליתי לקרנות רוב העונה. הנחישות היא המפתח לגישה שלי - התגברתי על אחד ופשוט ידעתי שאני חייב להבקיע את השני!".

שחקני ריאל מדריד מניפים באוויר את קרלו אנצ'לוטי. רויטרס
שחקני ריאל מדריד מניפים באוויר את קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי הונף באוויר על ידי שחקניו, אחרי הזכייה שלו בפעם החמישית בתואר. "לא יודע מה יקרה הלילה, אבל אנחנו לא הולכים לישון", אמר המאמן האיטלקי, שהפך לאגדת צ'מפיונס ליג, "זה נראה כמו חלום, אבל זו המציאות. אני מאוד שמח. היה משחק מאוד קשה, הם שיחקו טוב יותר במחצית הראשונה, אנחנו בשנייה, אבל גמר זה תמיד ככה.

"זאת המסורת של המועדון, ההיסטוריה שלו, אבל כמובן גם האיכות של השחקנים. המועדון הזה הוא משפחה, אנחנו עובדים ביחד, בלי בעיות, האווירה באמת טובה בחדר ההלבשה. אני צריך להודות להנהלה ולשחקנים, אין פה אגו גדול, כולם צנועים, לא היה קשה להנל את הסגל הזה העונה".

לוקה מודריץ' הבלתי נגמר אמר: "נמאס לי שמדברים על הגיל שלי, זה כל כך מעייף. אני מרגיש טוב, פיזית ונפשית - כולם יכולים לחשוב מה שהם רוצים, אני מרוצה מעצמי. ריאל מדריד היא מועדון חיי, אני מרגיש כאן בבית ומקווה לפרוש כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully