וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט מביש, ביילסה גרם לקבאני לפרוש מנבחרת אורוגוואי"

החלוץ הוותיק נפרד מהנבחרת ביום חמישי אחרי 136 הופעות, שחקן העבר קרלוס בואנו האשים את המאמן: "הוא גורם לוותיקים לעזוב אחד אחרי השנה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

אדינסון קבאני, מגדולי שחקני אורוגוואי בדור הנוכחי, הודיע על פרישה מהנבחרת ביום חמישי האחרון. החלוץ בן ה-37 סיים את הפרק הלאומי שלו עם 58 שערים ב-136 הופעות, כשרק החבר לואיס סוארס כבש יותר ממנו (68) וגם מקדים אותו במספר ההופעות יחד עם השיאן דייגו גודין. ההצהרה של קבאני, כיום שחקנה של בוקה ג'וניורס הארגנטינאית, הצטרפה לזו של השוער פרננדו מוסלרה, שכמוהו היה שותף לזכייה בקופה אמריקה 2011 ונפרד מהנבחרת בסוף אפריל אחרי 133 משחקים בינלאומיים.

אך למרות ההודעה של קבאני, באורוגוואי מפנים אצבע מאשימה כלפי מאמן הנבחרת מרסלו ביילסה. קרלוס בואנו, חלוץ הנבחרת ופריז סן ז'רמן בעבר, אמר: "היה ברור שהפרישה שלו מהנבחרת מתקרבת, אבל זה מביש. ביילסה רצה שהוותיקים יתחילו לעזוב אחד אחרי השני, בלי שהוא ייראה רע. חבל עבור קבאני כי הוא אחד הגדולים בהיסטוריה שלנו. הוא קיבל את ההחלטה הזו מסיבה אחת בלבד: לא כיבדו אותו".

שחקן נבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני חוגג. רויטרס
סופה של תקופה. אדינסון קבאני/רויטרס

קבאני, לשעבר בפריז סן ז'בישר על פרישתו ביום חמישי האחרון וכתב באינסטגרם: "החלטתי לזוז הצידה, אבל אמשיך לעקוב אחריכם לעד עם לבי הפועם, בדיוק כפי שעשיתי כשזכיתי לשחק עם החולצה היפה הזו. אני רוצה להקדיש את זמני לפרק חדש בקריירה שלי ואתן את כולי בכל מקום אליו אלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully