וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נסגר: "אפשר להתייחס לאמבפה כאל שחקן ריאל מדריד"

העברות בעולם: פבריציו רומאנו טוען שריאל תודיע בשבוע הבא. פ.ס.ז' מוכנה להוציא 120 מיליון יורו על קברצחליה, מאמן חדש לסביליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

העברות

* סביליה הודיעה על מינויו של מאמנה החדש - גרסיה פימיינטה בן ה-49, שעבד בעבר במחלקות הצעירות של ברצלונה ואימן החל מה-2022 את לאס פלמאס.

שמועות

* פבריציו רומאנו מספר שכל הקצוות והפרטים נסגרו וריאל מדריד תכריז בשבוע הבא על החתמתו של קיליאן אמבפה. החלוץ הצרפתי יגיע לבירת ספרד בהעברה חופשית אחרי שחוזהו בפריז סן ז'רמן הסתיים ורומאנו דאג להבהיר: "מעכשיו אפשר להתייחס אליו כאל שחקן ריאל מדריד".

* פריז סן ז'רמן לא מוותרת על חביצ'ה קברצחליה, ולפי דיווחים באיטליה מוכנה להציע לנאפולי 120 מיליון יורו עבור הכוכב הגאורגי.

* לפי "דיילי מירור", וינסנט קומפני רוצה לצרף לבאיירן מינכן את אולכסנדר זינצ'נקו, שמוערך על ידי ארסנל בכ-35 מיליון ליש"ט.

* ויקטור אוסימן כבר לא מבוקש? ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי בנאפולי מודאגים וחוששים "להיתקע" עם החלוץ הניגרי, שקיבל שדרוג לשכר של 10 מיליון יורו לעונה מתוך הנחה שיימכר בקיץ ב-120-130 מיליון יורו. אלא שבינתיים "התקררה" ההתעניינות מצד פריז סן ז'רמן, צ'לסי וארסנל ואין אף הצעה קונקרטית.

* האנזי פליק החליט שהוא רוצה את ז'ואאו פליקס בברצלונה. למועדון אין אפשרות לרכוש את הפורטוגלי מאתלטיקו מדריד, אבל יהיה ניסיון לסגור עסקת השאלה נוספת.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי מרטין סובימנדי לא רוצה לעבור לארסנל שמעוניינת מאוד לצרפו. אם הקשר יעזוב את ריאל סוסיאדד, זה יהיה לטובת ברצלונה.

* אחרי עונת קאמבק מוצלחת כמושאל לחטאפה, מייסון גרינווד עשוי לעבור ממנצ'סטר יונייטד ליובנטוס, כך לפי "הסאן".

* קובי מאינו, הכישרון העולה של מנצ'סטר יונייטד שגם נכלל בסגל (הרחב כרגע) של נבחרת אנגליה ליורו, יחתום על חוזה חדש אחרי הטורניר ויכפיל פי ארבעה את שכרו במועדון, כך נטען ב"דיילי סטאר".

* טוטנהאם עשויה לשלם 40 מיליון יורו לברנטפורד עבור החלוץ אייבן טוני, לפי דיווח של "פוטבול אינסיידר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מייסון גרינווד במדי חטאפה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
אנגליה, ספרד ובקרוב איטליה? מייסון גרינווד/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

* בספרד מדווחים: אלכס פרס, הבלם המוכשר בן ה-18 של בטיס, סומן על ידי אינטר, רומא ואודינזה האיטלקיות שרואות בן כולן פוטנציאל גדול לעתיד.

* אחרי פגישה טובה בין הצדדים בפירנצה, רפאלה פלאדינו מתקרב לתפקיד מאמן פיורנטינה. חלוץ העבר בן ה-40 הוביל את מונצה לעלייה היסטורית לסרייה A ולשתי עונות טובות, וכעת מיועד להחליף את וינצ'נזו איטליאנו אצל הוויולה.

* וויל סטיל, המאמן האנגלי שפוטר מריימס עוד לפני סיום העונה, סירב להצעה של סנדרלנד מתוך רצון להישאר בצרפת. הוא המועמד המוביל לאמן את לאנס, שתקבל פיצוי של כ-2 מיליון יורו עבור מאמנה פרנק הז שיעבור להדריך את ניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully