וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאנוליס: "אנטטוקומפו ישחק עם הנבחרת בטורניר הקדם-אולימפי"

אגדת אולימפיאקוס ומאמן פרישטרי גילה במסיבת עיתונאים כי כוכב מילווקי באקס יסייע ליוון בטורניר באתונה, בניסיון להעפיל לאולימפיאדה

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

נבחרת יוון קיבלה חדשות מצוינות לקראת הקיץ הקרוב, כאשר נודע שכוכבה הגדול של הנבחרת, יאניס אנטטוקומפו, שחקן המילווקי באקס, ישחק עבורה גם בטורניר הקדם-אולימפי שיחל ב-3 ביולי.

"יאניס יופיע עם הנבחרת בטורניר הקדם-אולימפי", סיפר מאמן פרישטרי, ואסיליס ספאנוליס במסיבת עיתונאים בסיום סדרת הטוב משלוש הערב (שבת) בחצי גמר הפלייאוף היווני, במסגרתה הודחה קבוצתו מול אולימפיאקוס.

אנטטוקומפו בן ה-29, אלוף NBA לעונת 2020/21 עם קבוצתו מילווקי, חוזר לנבחרת אחרי היעדרות מסוימת משורותיה, כאשר שיחק בנבחרת הבוגרת בפעם האחרונה ביורובאסקט 2022, ולפני כן שיחק ביורובאסקט 2015, ובגביעי העולם ב-2014 ו-2019.

יאניס אנטטוקומפו, שחקן נבחרת יוון. Maja Hitij, GettyImages
יעזור לנבחרתו להעפיל לטורניר האולימפי. אנטטוקומפו במדי יוון/GettyImages, Maja Hitij

יוון תארח את נבחרות מצרים והרפובליקה דומיניקנית בהיכל השלום והאחווה, אולמה הביתי של אולימפיאקוס. וכאשר אם יסיימו היוונים באחד משני המקומות הראשונים בבית המוקדם, יעלו לחצי גמר הטורניר המוקדם, שם יפגשו את נבחרות קרואטיה, סלובניה או ניו-זילנד. אם יעברו היוונים גם את חצי הגמר והגמר של המוקדמות, יעלו לטורניר הכדורסל האולימפי שיתקיים, כמובן, בפריז בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully