וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת האירוסין נגנבה, בת הזוג צרחה: הטניסאי נשדד בברצלונה

פדריקו קוריה שיתף בטיקטוק על מקרה שוד שחוו ארוסתו והוא במהלך שהותם בנמל התעופה בברצלונה: "שדדו מחבטים, טלפון נייד, טבעת אירוסין ודרכון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

אם לא מספיקה ההדחה המוקדמת בסיבוב הראשון של רולאן גארוס, פדריקו קוריה חווה אירוע טראומטי בדרכו חזרה לארגנטינה. הטניסאי המדורג 71 בעולם, עצר יחד עם ארוסתו לטיסת קונקשן בברצלונה ושם השניים נשדדו. קוריה סיפר כי נגנבו מהם בין היתר מחבטים, טבעת האירוסין של בת הזוג ודרכון.

הארגנטינאי עדכן על השוד ברשתות החברתיות: "הם שדדו אותנו. אתמול נחתנו בברצלונה, באנו לשכור רכב בחניון של השדה. ולחניון הזה לא יכולנו להיכנס עם עגלת המזוודות. נכנסתי למכונית ופלור (בת הזוג) צרחה כשראתה מישהו בורח, כשרצתי לבדוק מי הבחור לא נעלתי את המכונית, ואני לא יודע אם מישהו נכנס אליה, אבל לקחו לי את המחבטים. הם גם גנבו את תיק הגב של החברה שלי כשבפנים יש את טבעת האירוסין, הטלפון הנייד שלה והדרכון שלה".

פדריקו קוריה טניסאי ארגנטינאי. Dan Istitene, GettyImages
גם המחבטים נגנבו. קוריה במהלך הרולאן גרוס/GettyImages, Dan Istitene

רק לאחר השוד, התברר לזוג שמדובר במקום שמועד למקרי שוד. "עובד של המקום סיפר לי שיש גנבים באזור", מתאר קוריה. "שאלתי אותו למה לא סיפרו לי על כך לפני כן. לא ידעתי שזה דבר נפוץ בשדה של ברצלונה. כשהלכתי להגיש תלונה היו עוד שני אנשים לפניי שנשדדו גם כן. יש לשדה תעופה מצלמות אבטחה, אבל הם לא הסכימו להראות לי כלום כי לשם כך צריך אישור משופט. למזלי אני לא משחק באף טורניר בקרוב, וגם ככה עכשיו אין לי מחבטים לשחק איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully