וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס גבר על אוז'ה עליאסים, שביונטק דהרה לרבע הגמר בצרפת

הספרדי (3 בעולם) ניצח 3:6, 3:6, 1:6 את הקנדי בדרך למפגש עם ציציפאס. המדורגת 1 הביסה את פוטפובה 0:6, 0:6 בתוך 40 דקות. גם גוף עלתה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

השבוע השני של טורניר רולאן גארוס 2024 יצא לדרך היום (ראשון) , עם משחקי שמינית הגמר אצל הגברים והנשים.

הגרלת רבע הגמר

גברים:
ג'וקוביץ'/סרונדולו - פריץ/רוד
זברב/רונה - דה מינור/מדבדב
סטפנוס ציציפאס - קרלוס אלקראס
גריגור דימיטרוס - יאניק סינר

נשים:
איגה שביונטק - מרקטה וונדרושובה
קוקו גוף - אונס ג'אבור
אבאנסיאן/פאוליני - סביטולינה/ריבאקינה
גראצ'בה/אנדרייבה - נבארו/סבאלנקה

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. GettyImages
הופעה חד צדדית. אלקראס/GettyImages

יאניק סינר (2, איטליה) - קורנטן מוטה (צרפת) 6:2, 3:6, 2:6, 1:6

המדורג השני יאניק סינר התאושש מפתיחה חלשה והעפיל לרבע גמר אליפות צרפת הפתוחה עם ניצחון לא פשוט על התקווה המקומית קורנטן מוטה, ושמר על האפשרות לעלות לפסגה העולמית. סינר, אלוף אוסטרליה, נקלע לפיגור 5:0 תוך 23 דקות, אבל נמנע מבייגל. מוטה, שניסה להפוך לצרפתי הראשון שמגיע לרבע גמר הרולאן גארוס מאז רישאר גאסקה ב-2016, פתח בצורה מדהימה המדורג 79 נהנה מתמיכה אדירה.

אבל סינר, שההכנה שלו לרולאן גארוס הייתה מוגבלת עקב פציעה בירך, חזר לעצמו בצורה מצוינת, התגבר על ההתלהבות של הקהל המקומי, שמר על קור רוח גם כשעשו גל מסקיקני בניסיון להעיר את יריבו, ובסופו של דבר ניצח כדי לסדר לעצמו רבע גמר נגד דימיטרוב.


קרלוס אלקראס (3, ספרד) - פליקס אוז'ה עליאסים (21, קנדה) 3:6, 3:6, 1:6

עד הערב, הקנדי הוביל על הספרדי 2:3 במפגשים ביניהם, אבל הפעם ועל משטח החימר זה היה סיפור אחר לחלוטין עם הופעה גדולה של המדורג 3 בעולם בדרך לרבע הגמר, שם יתמודד נגד סטפנוס ציציפאס. המערכה הראשונה דווקא נפתחה עם שבירה של אוז'ה עליאסים, אבל אלקראס הגיב עם שבירה מהירה משלו בדרך ל-3:6. במערכה השנייה זה לקח מעט יותר זמן, אבל הסתיים גם עם שתי שבירות בדרך לעוד 3:6, והשלישית כבר הייתה במעמד צד אחד עם 0:6 מהדהד, וצעד חשוב ל"יורש של רפאל נדאל" אל עבר גמר ראשון בצרפת.

הוברט הורקאץ' (8, פולין) - גריגור דימיטרוב (10, בולגריה) 7:6 (5), 6:4, 7:6 (3)

במפגש השביעי בין השניים, שוב הבולגרי יצא עם ידו על העליונה אחרי מאבק עיקש של הפולני. פעמיים הורקאץ' הצליח למתוח את דמיטרוב לשובר שוויון, אך בשניהם הפסיד יחסית מהר וסיים את דרכו ברולאן גארוס. המדורג 10 בעולם המשיך לרבע הגמר, שם יתמודד נגד המנצח במשחק בין יאניק סינר לקורנטן מוטה.

סטפנוס ציציפאס (9, יוון) - מתאו ארנלדי (איטליה) 6:3, 6:7 (4), 2:6, 2:6

פיינליסט האליפות מ-2021 כבר ראה כיצד אחד מהפתעות הטורניר בדרך להדיח אותו, כשאחרי 3:6 לאיטלקי במערכה הראשונה ,ארנלדי הוביל 4:5 במערכה השנייה, אך דווקא אז נשבר וציציפאס המשיך לשובר שוויון שם השווה ל-1:1. בהמשך הדברים הלכו חלק יותר עבור היווני שניצח 2:6, 2:6 בשתי המערכות שנותרו ועלה לרבע הגמר, שם הוא צפוי לפגוש את קרלוס אלקראס למשחק ענק על הכרטיס לחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר. רויטרס
הטניסאי האיטלקי יאניק סינר/רויטרס
סטפנוס ציציפאס טניסאי יווני. GettyImages
נגד אלקראס ברבע הגמר. ציציפאס/GettyImages
איגה שביונטק, רולאן גארוס 2024. Clive Brunskill, GettyImages
"זה נגמר די מהר... מוזר...". שביונטק/GettyImages, Clive Brunskill

איגה שביונטק (1, פולין) - אנסטסיה פוטפובה (רוסיה) 0:6, 0:6

איגה שביונטק אמנם התקשתה בסיבוב השני נגד נאומי אוסקה, אבל שיפרה הופעתה מול מארי בוזקובה בסיבוב השלישי והיום הביסה ללא תנאי את פוטפובה שמדורגת 41 בעולם. זה היה משחק חד צדדי באופן חריג - בטח ביחס לכך שמדובר בשמינית גמר של טורניר גראנד סלאם. פוטפובה זכתה ב-10 נקודות בלבד והפולנייה ניצחה בתוך 40 דקות. "הייתי בזון שלי... כן, זה נגמר די מהר, זה די מוזר..", אמרה בסיום. שביונטק הפכה לטניסאית הכי דומיננטית ברולאן גארוס בשנים האחרונות, עם שלושה תארים בארבע שנים. אם היא תמשיך כך, היא תניף שוב.

קוקו גוף (3, ארה"ב) - אליזבתה קוצ'יארטו (איטליה) 1:6, 2:6

קוקו גוף המשיכה להיראות טוב, שלטה ללא עוררין ושייטה לעוד ניצחון קל בלי לאבד מערכה. האמריקאית הגיעה לגמר רולאן גארוס ב-2022 והפסידה - והפעם רוצה לשדרג במקום אחד. האיטלקייה שמדורגת 51 בעולם הפתיעה בעצם ההעפלה לשמינית הגמר, אבל לא היוותה יריב וכעת המאזן בין השתיים עומד על 0:3 לגוף.


מרקטה וונדרושובה (5, צ'כיה) - אולגה דנילוביץ' (סרביה) 4:6, 2:6

המסע של אולגה דנילוביץ' התחיל במוקדמות, נמשך עם הישג שיא בטורניר גרנד סלאם והסתיים עם הפסד ליריבה עדיפה בהרבה. וונדרושובה הגיעה לגמר בפריז ב-2019, זכתה באליפות ארה"ב ב-2023 ורתמה את הניסיון שלה במעמדים מהסוג הזה כדי לשלוט בקצב ובמשחק, ולנצח בקלות. דנילוביץ', בתו של כדורסלן העבר פג'ה דנילוביץ' ובת זוגו של שוער אתלטיקו מדריד יאן אובלק, תנסה להמשיך לצאת מהצל בטורנירים הבאים.

אונס ג'אבור (8, טוניסיה) - קלרה טאוסון (דנמרק) 4:6, 4:6

המפסידה הסדרתית בגמרי הגרנד סלאם רוצה להפוך לצפון אפריקאית הראשונה לזכות באליפות צרפת הפתוחה, והיא לא התקשתה יותר מדי נגד טאוסון הדנית בדרך לשלב רבע הגמר. בסיבוב הבא מצפה לה כבר משוכה קשה בהרבה בדמותה של פיינליסטית הטורניר ב-2022, קוקו גוף, לה היא הפסידה כבר ברולאן גארוס בשמינית הגמר ב-2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully