וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יענה על הצרכים שלה": הקבוצה שצריכה ללכת על אבדיה

בארצות הברית המליצו לקבוצת NBA להציע טרייד כדי לצרף את הישראלי: "זה יהיה פרס אמיתי. הוא מתאים גם בחמישייה וגם מהספסל"

תקציר מחצי גמר הפלייאוף הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 98:104/ספורט1

דני אבדיה כבר הוזכר לאחרונה כאחת האופציות הכי טובות לחיזוק עבור קליבלנד קאבלירס, ואמש (שישי) גיבשו באתר ClutchPoints הצעה לטרייד שהמליצו לקאבס לבחון כדי להנחית את הישראלי באוהיו. זה כולל לשלוח את קאריס לוורט אל וושינגטון לצד הבחירה ה-20 בדראפט הקרוב, כאשר בנוסף לאבדיה תקבל קליבלנד בתמורה את הבחירה ה-26. החבילה תכלול בחירות דראפט נוספות בעתיד עבור הוויזארדס.

"לזוז שישה מקומות לאחור בדראפט נשמע הרבה בשביל הקאבלירס, אבל הפרס האמיתי יהיה לקבל את אבדיה בתמורה לכך", הסבירו בארצות הברית מדוע כדאי לצרף את כוכב נבחרת ישראל. "מדובר בפורוורד שיענה על חלק מהצרכים שלהם. יש לו את הגודל והחוזק לשמור על מספר עמדות והוא קלע מהימן, שדייק ב-37% לשלוש בעונה האחרונה. אבדיה יכול להתאים הן כשחקן חמישייה והן כמחליף".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Brian Fluharty, GettyImages
וושינגטון לא תשחרר אותו כל כך מהר. דני אבדיה/GettyImages, Brian Fluharty

אבדיה חתום לארבע עונות נוספות בוושינגטון, עם חוזה שנחשב למציאה עבור קבוצות שיחפצו בשירותיו. הישראלי אמור להרוויח 55 מיליון דולר במצטבר, אבל השכר שלו יורד מעונה לעונה, דבר נוח להתאמה תחת תקרת שכר בקבוצה בעלת שאיפות. בעונה האחרונה רשם הישראלי ממוצעים של 14.7 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully