וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודיה קבדה תמשיך עונה נוספת בהפועל לב ירושלים

קבדה, גארדית ושחקנית נבחרת הקאדטיות של ישראל, מגיעה אחרי עונה מצוינת בה היתה שותפה לזכיית הקבוצה בגביע המדינה ובתואר סגנית אלופת המדינה

הודיה קבדה שחקנית הפועל לב ירושלים. דני מרון, מנהלת ליגת הנשים בכדורסל, אתר רשמי
הודיה קבדה שחקנית הפועל לב ירושלים/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת ליגת הנשים בכדורסל

הפועל לב ירושלים, הודיעה על החתמה נוספת - הודיה קבדה תמשיך עם הקבוצה בעונה הבאה. קבדה (5 18, 1.75), חיילת בסדיר, גארדית ושחקנית נבחרת הקאדטיות של ישראל, מגיעה אחרי עונה מצוינת בה היתה שותפה לזכיית הקבוצה בגביע המדינה ובתואר סגנית אלופת המדינה. זו ההחתמה השניה של הפועל לב ירושלים לאחר שיר תירוש, ה - MVP של גמר גביע המדינה.

נטע אבוגוב, יו"ר הפועל לב ירושלים, אמרה: "אני שמחה ונרגשת על החתמתה של הודיה לשנה נוספת. נמשיך לעשות הכל כדי להוות בית מקצועי וראוי לשחקניות ישראליות צעירות מוכשרות". פלג ציינה: " הודיה שחקנית צעירה ומוכשרת שעשתה קפיצה משמעותית השנה ואין ספק שהיה לה חלק גדול מההישגים שלנו שנה שעברה. אני שמחה על ההחתמה שלה ומחכה לעבוד איתה ביחד שוב גם בעונה הבאה".

הודיה קבדה: " היה לי ברור שאני בעונה הקרובה ממשיכה עם הפועל לב ירושלים. הקבוצה הפכה לי לבית, זוהי קבוצה עם לב שאין לאף קבוצה אחרת ואני מקווה שישארו כמה שיותר שחקניות כי הכימיה שיש בקבוצה הזאת אין באף קבוצה אחרת ומקווה שאפילו תפתח ותגדל. אני יודעת שאני בידיים טובות של לימור, נטע , רבקה וכל הצוות המדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully