וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניימאר הטריל את רונאלדו, שמירר בבכי

הברזילאי הצטרף לעקיצות מהיציע, הפורטוגלי התקשה לעכל את מפח הנפש בגמר הגביע הסעודי. וגם: עתידו באל נאסר הוכרע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא זכה בתואר עם אל נאסר. אמש (שישי) הוא נעצר בעוד גמר, הפעם בגביע הסעודי, בידי אל הילאל שניצחה 4:5 בדו-קרב פנדלים אחרי 1:1 ב-120 דקות. בסיום המשחק, כולם דיברו בעיקר על תגובתו של הפורטוגלי שבור הלב.

עם החטאת הבעיטה השביעית והאחרונה של אל נאסר מהנקודה הלבנה, רונאלדו פשוט קרס על כר הדשא ומירר בבכי. אנשי הצוות של קבוצתו ניגשו לנסות ולנחם אותו, לפני שהחלוץ, שבמהלך המשחק נעצר בקורה בבעיטת מספרת פנטסטית, ירד מהמגרש בהבעת פנים מאוכזבת ונצפה על הספסל כשהוא מתקשה לעכל את מפח הנפש. אגב, ברשת הופיעו גם תגובות ביקורתיות כלפי CR7 בגלל שבחר לבעוט שני בדו-קרב הפנדלים.

במקביל, מנכ"ל אל נאסר אישר כי רונאלדו ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, לאחר שבימים האחרונים דווח שכריסטיאנו במגעים להארכת החוזה שבמסגרתו הוא חתום עד 2025.

הדמעות של כריסטיאנו רונאלדו

ניימאר הצטרף לקריאות ההקנטה לרונאלדו: "מסי, מסי"

גם הקהל עקץ את כריסטיאנו

רגע ויראלי לא פחות מהדמעות של הפורטוגלי, הייתה תגובתו של ניימאר ביציע. הברזילאי שנפצע עוד לפני שהספיק לרשום הופעת בכורה רשמית במדי אל הילאל, חגג עם חבריו לקבוצה שהשלימו זכייה בדאבל סעודי. עוד לפני, הוא הצטרף להטרלות הקבועות לרונאלדו. כפי שקרה במשחקים רבים אחרים, אוהדי אל הילאל הקניטו את חלוץ אל נאסר בקריאות "מסי, מסי". ניימאר, חברו הטוב של הפנומן הארגנטינאי, נראה באחד הסרטונים שהופצו ברשת כשהוא חובר לקריאות ומתגלגל מצחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully