וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רפאל לאאו? אם נקבל עליו 150 מיליון יורו, אארוז אותו בעצמי"

התבטאות אומללה של נשיא מילאן בנוגע לכוכב הקבוצה. ארסנל מובילה במרוץ להחתמת בנימין ששקו, צ'לסי קרובה לצירוף בלם, קברצחליה סיכם בפ.ס.ז', אלש גרסיה סגר בלברקוזן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

העברות

* ג'קסון טשטשואה, המגן הבלגי/קמרוני ששיחק העונה כמושאל במדי ורונה, נרכש על ידי הקבוצה האיטלקית בשלושה מיליון יורו משרלרואה וחתם על חוזה עד קיץ 2027.

* ראן מימשה את האופציה שלה לקנייה חוזרת של מאתיס אבלין מנאנט ב-2 מיליון יורו, אחרי שנאנט מימשה את סעיף הרכישה שלה ב-6 מיליון בעקבות ארבעת שעריו במחזורי הסיום שסייעו לה לשרוד בליגה. ועדיין, לא ברור היכן החלוץ בן ה-21 ישחק בעונה הבאה.

שמועות

* פאולו סקארוני, נשיאה של מילאן האיטלקית, נתפס בהתבטאות די אומללה. על פי דיווח באיטליה, במהלך מסיבה נשאל סקארוני על ידי אוהד הקבוצה לגבי התוכניות של הרוסונרי לקיץ והבהיר: "העדיפות שלנו היא לחלוץ מרכזי. רפאל לאאו? אם נקבל עליו 150 מיליון יורו, אארוז אותו בעצמי".

* ארסנל מובילה במרוץ לרכישת בנימין ששקו, חלוצה הסלובני של רד בול זלצבורג. צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד גם הן בעקבותיו, כשסעיף השחרור שלו עומד על 65 מיליון יורו וכל הצדדים מעוניינים לסגור עסקה עוד לפני היורו, כך לפי פלוריאן פלטנברג ב"סקיי" הגרמני.

* אלש גרסיה, קשרה בן ה-26 של ג'ירונה שגם זומן לסגל נבחרת ספרד בעקבות הצטיינותו העונה, יחתום על חוזה עד 2029 בשורות באייר לברקוזן. העסקה על סף סיכום לפי פלטנברג, כשהדאבליסטית הגרמנית תשלם עליו כ-15-20 מיליון יורו.

* פבריציו רומאנו מדווח כי צ'לסי קרובה להשלמת צירופו של טוסין אדראביויו, בלמה בן ה-26 של פולהאם שמסיים את חוזהו ויגיע בהעברה חופשית.

* בצרפת טוענים שחביצ'ה קברצחליה כבר סיכם את תנאיו בפריז סן ז'רמן, שמנסה להגיע להסדר עם נאפולי בנוגע לסכום הרכישה. אחת האפשרויות שהעלו סוכניו של הגאורגי: חוזה חדש בנאפולי עם סעיף רכישה גבוה שאותו תשלם הדאבליסטית הצרפתית.

* בעקבות סעיף השחרור שבקיץ צפוי לרדת ל-15 מיליון יורו בלבד, ב"לאקיפ" טוענים שקבוצות רבות מה-MLS האמריקאית עשויות להגיש הצעה לאתלטיקו מדריד עבור אנטואן גריזמן.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", יובנטוס שוקלת ללכת על מתאו גנדוזי כחיזוק לקישור. הצרפתי בן ה-25 שיחק העונה כמושאל בלאציו, שצפויה לממש את האופציה ולרכוש אותו ממארסיי ב-18 מיליון יורו, אך לא תסרב למכור אותו ליובנטוס לאחר מכן ב-30 מיליון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראפיניה ברצלונה. GettyImages
שוב מבוקש בערב הסעודית. ראפיניה/GettyImages

* באנגליה משוכנעים: הרכש הראשון שארנה סלוט רוצה להביא לליברפול זה פדריקו קייזה. שחקן הכנף של יובנטוס עשוי לעלות למייטי רדס כ-50 מיליון יורו.

* רכש ראשון לקומפני בבאיירן מינכן? ב"מירור" מדווחים שאולכסנדר זינצ'נקו הוא אחד המועמדים הבכירים להגיע לקבוצה הגרמנית, כשהמעמד שלו בארסנל ירד בשנה החולפת.

* ב"אתלטיק" טוענים שברנלי סימנה את פרנק למפארד כמועמד הראשי להחליף את וינסנט קומפני על הקווים בעונה הבאה.

* בשונה מהאח הגדול? קריסטל פאלאס פנתה לסנדרלנד במטרה לרכוש את אחיו של ג'וד בלינגהאם, ג'וב בלינגהאם. הקשר בן ה-18 נמצא גם על הכוונת של בורוסיה דורטמונד.

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים ש"אחת הקבוצות הגדולות בערב הסעודית" מוכנה להציע לברצלונה 100 מיליון יורו עבור ראפיניה.

* שחקן נוסף שבדרך לערב הסעודית הוא נביל פקיר. הקשר הצרפתי מעורר עניין באל איתיחאד ואל הילאל, כך על פי התקשורת בצרפת ובספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully