וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורה מנעה מרונאלדו את שער העונה, אל נאסר הפסידה בגמר

צפו: הפורטוגלי כמעט כבש במספרת מרהיבה בהפסד האכזרי בפנדלים לאל הילאל. שלושה אדומים נשלפו במשחק גמר גביע המלך הסעודי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

אחרי שהפסידה לה את תואר האליפות, אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו רצתה הערב (שישי) לקחת מאל הילאל את התואר בו לא זכתה מ-1990, גביע המלך הסעודי, וכבר הייתה בדרך להפסד, ובגמר עם שלושה כרטיסים אדומים, מספרת לקורה, הארכה ופנדלים, היא הפסידה לאלופה בדו קרב מהנקודה הלבנה.

המאזן של אל נאסר מול אל הילאל בכל המסגרות הוא רע מאוד עם ניצחון בודד בתשע המפגשים האחרונים בין הקבוצות, כשהפעם זה היה אלכסנדר מיטרוביץ' שעשה את ההבדל בפתיחה עם נגיחה מקרוב לרשת של דויד אוספינה כבר בדקה השביעית. רגע לפני הירידה למחצית, לרונאלדו הייתה הזדמנות נהדרת להשוות כשהוא פגע בקורה של יאסין בונו בבעיטת מספרת מרהיבה, אך כאמור, העמוד הציל את אל הילאל מספיגה.

העניינים הסתבכו עבור סגנית האלופה בדקה ה-56 כשאוספינה הורחק באדום ישיר עם נגיעה ביד מחוץ לרחבה, והגביע כבר עשה את דרכו לאלופה, עד שהגיעו דקות הסיום. עלי אל בולאהי ראה אדום ישיר אחרי שנגח בפניו של שחקן אל נאסר, דקה לאחר מכן איימן יאהיא נגח את השוויון הדרמטי, וכעבור שתי דקות קאלידו קוליבאלי פגע בשוער א לנאסר והורחק גם הוא עם צהוב שני, כשאל הילאל נותרה עם תשעה שחקנים להארכה.

בפנדלים זה התחיל עם החמצות מכל צד, של רובן נבס ואלכס טלס, כאשר מיטרוביץ' ורונאלדו כבשו, ובהמשך משרי אל נמר החמיץ את הבעיטה שהעניקה לאל הילאל את התואר.

צפו בבעיטת המספרת של כריסטיאנו רונאלדו לקורה

הפורטוגלי כעת ימשיך למנוחה קצרה ויחבור לסגל נבחרת פורטוגל לקראת היורו בעוד שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully