וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: הפועל גלבוע גליל זכתה באליפות הלאומית

האדומים ייצרו עצירות ברגעים הקריטים בגמר בישורון וניצחו 85:90 את אליצור נתניה. עמית אהרוני נבחר לשחקן המצטיין של הפלייאוף

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.5/ספורט1

הפועל גלבוע גליל היא אלופת הליגה הלאומית לעונת 2023/24 בזכות 85:90 על אליצור נתניה. אחרי דרמה גדולה, האדומים הצליחו לייצר עצירות ברגעים הקריטיים ורשמו ניצחון במשחק האחרון בישורון. עמית אהרוני נבחר לשחקן המצטיין של הפלייאוף.

הפתיחה הייתה של המקומיים שעם הרבה התלהבות הובילו 7:16. ג'וש אלדריך החזיק את הפועל גלבוע גליל במשחק והלוח הראה 14:23, 4 דקות לסיום הרבע. עומר פולג הוסיף שלשה ועם אחת נוספת של גולן גוט על הבאזר זה 28:35 לאחר הרבע הראשון. הרבע השני נפתח בריצת 14-4 של האדומים שעלו ליתרון 42:39. היהלומים הגיבו עם 9 נקודות רצופות משלהם והמחצית הסתיימה ב-50:55 לנתניה. עם פתיחת הרבע השלישי האורחים הצליחו לכפות שיוויון עם נקודות בצבע - 60:60.

הפועל גלבוע גליל, אלופת הליגה הלאומית. יעל אמסילי, אתר רשמי
הפועל גלבוע גליל, אלופת הליגה הלאומית/אתר רשמי, יעל אמסילי

המשחק השקול נמשך כשאף קבוצה לא הצליחה לברוח - 70:72 לגלבוע גליל אחרי שלשה מהחצי של לירן אזולאי. המשחק המשיך להיות צמוד ו-5 דקות לסיום האורחים הובילו 78:77. במשך דקות ארוכות היהלומים נתקעו בהתקפה וזיו וייסמן קבע 85:79, דקה וחצי לסיום. שוהם גת צימק ובהתקפה קריטית גולן גוט החטיא שלשה ועמית אהרוני חתם את זהות המנצחת עם נקודות מהקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully