וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסברתי את זה לטן האח": הסיבה שסאנצ'ו מסרב להתנצל

מאמן מנצ'סטר יונייטד סירב לשתפו במשחקים מבלי שיבקש סליחה, הקשר נאלץ לעזוב בהשאלה שבסופה הוא עשוי לחזור כאלוף אירופה. כעת אחד מאנשי הצוות חשף פרטים חדשים

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

ג'יידון סאנצ'ו נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד בקיץ 2021 עבור 73 מיליון ליש"ט, אבל לא לקח יותר מדי זמן עד שאיבד את מקומו בהרכב, יצא מהסגל ובסופו של דבר התעמת עם המנג'ר אריק טן האח והושאל לבורוסיה דורטמונד שממנה נרכש. בממלכה כל הזמן נכתב כי אם יסכים להתנצל יוכל לשוב לסגל השדים האדומים, אבל הוא עמד על סירובו וזמן קצר אחרי שהושאל כבר החל להזכיר נשכחות. מחר (שבת, 22:00) הוא ינסה להוביל את דורטמונד לזכייה בליגת האלופות על חשבון ריאל מדריד.

טן האח האשים את סאנצ'ו בין השאר בכך שלא השקיע והתנהג בצורה לא מקצועית, אבל להתייחסות רצינית מצד טן האח, סאנצ'ו או אנשי הקבוצה בכל הנוגע לסיטואציה לא זכינו לשמוע. כעת שם לזה סוף מאמן ההתקפה של מנצ'סטר יונייטד, בני מקארת'י שלא מופתע מהיכולת שסאנצ'ו שוב מראה בדורטמונד.

ג'יידון סאנצ'ו מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
סאנצ'ו במדי יונייטד. עתיד טן האח ישפיע גם על עתידו/GettyImages

"אף אחד לא רוצה להודות שהוא עצלן, לא מתאמן טוב, כל הדברים האלה שג'יידון האושם בהם", אמר מקארת'י, "אנשים שגדלו ברחוב לא ימהרו להתנצל על דברים כאלה. זו גם הסיבה שג'יידון לא עושה זאת. יש לנו מאמן עם אופי חזק שדרש התנצלות, אבל ג'יידון לא חושב שהוא עשה משהו רע. הוא לא מביון למה הוא צריך להתנצל.

"לפעמים צריך להתנצל, כי שחקן לעולם לא יכול לנצח את המנג'ר", המשיך מקארת'י, "דיברתי עם ג'יידון בתור אחד מאנשי הצוות, בתור מנטור, גם כחבר ואחד שגדל ברחוב ומכיר את הקודים. ג'יידון לא רואה את הדברים ככה, הוא אמר לי 'אם אתנצל בפניו, יאשימו אותי שאני עצלן, שאני תמיד מאחר, שאני לא נותן את המיטב. אלו הסיבות של טן האח שהוא רוצה שאתנצל. דיברתי גם עם המאמן והסברתי לו שג'יידון לא מתנצל כדי שלא יאשימו אותו ויתייגו אותו בתור אחד שלא מתאמן, שלא משקיע, שלא יאשימו אותו שכל מה שנאמר נגדו נכון".

כאשר נשאל לסיום על עתידו שלו ושל טן האח, אמר: "אני לא יודע אם אני ממשיך או עוזב. אשמח מאוד להישאר, אני אוהב את התפקיד שלי ואת מנצ'סטר יונייטד". מובן מאליו שפרידה מטן האח יכולה לסלול את דרכו של סאנצ'ו בחזרה לשדים האדומים, אחרת זה נראה כמו תרחיש לא סביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully